In vier stappen naar een relevanter aanbod voor je klant
Hoe verhoog je klantwaarde? In deze blogpost neem ik je in vier stappen mee in hoe je tot een concrete […]
Hoe verhoog je klantwaarde? In deze blogpost neem ik je in vier stappen mee in hoe je tot een concrete […]
Het is dringen op de markt. Met de toenemende concurrentie is het belangrijk dat ondernemingen tijd en energie steken in hun online reputatie. Een goede relatie met klanten is het fundament onder het succes van een onderneming. Tegelijkertijd geldt ook: een goede reputatie duurt jaren om op te bouwen maar kun je in een paar seconden weer afbreken
Peak Capital neemt voor 1,75 miljoen euro een belang in het communicatieplatform Trengo uit Utrecht.
We leven in een nieuw tijdperk van B2B-marketing, een tijd van aandacht geven, in plaats van erom te vragen. Een tijd van data-analyse om mensen beter te begrijpen.
Technologiebedrijf CM.com uit Breda heeft zojuist een notering gekregen aan de beurs in Amsterdam. De koers stond kort na de opening zeven procent onder de openingskoers.
Techbedrijf CM.com uit Breda heeft de omzet in 2019 met 14 procent zien stijgen tot 96 miljoen euro. Die groei komt niet van Payments, want daar laat het bedrijf vijf procent krimp zien.
In deze nieuwe case draait het allemaal om muziek. Hoe zou het zijn als je de interpretatie van de muziek van Mozart zou kunnen zien in een tekening?
Voor het aangaan van duurzame en relevante klantrelaties is een goede frontoffice essentieel. Drie belangrijke ontwikkelingen die de komende jaren een bepalende rol gaan spelen bij frontoffice-transformaties.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer zet Samsung de fans van Lil’ Kleine in.
Telecom- en betaalbedrijf CM.com gaat alsnog naar de beurs in Amsterdam, via de overname van de lege beurshuls Dutch Star Companies One. De transactie brengt ook een investering van tachtig miljoen euro met zich mee.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer Mystery Oreo en het raadsel van de koekjessmaak…
Direct-to-consumer (D2C) succes is de laatste jaren sterk gegroeid en biedt ondernemers veel kansen om hun product beter in de markt te zetten. Dit vraagt echter om een omslag in de organisatie qua logistiek, data en marketing. Workshop helpt je op weg.
Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.
Het retail landschap is een kwestie van ‘survival of the fittest’. Hoe zorg je als retailer dat je één van die ‘fittest’ bent en blijft?
Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.