Innovaties in (programmatic) CTV: meer effect met online video
De smart-tv is inmiddels stevig in de huiskamer verankerd. Jeansmerk G-Star benutte de voordelen ervan in een effectieve connected campagne.
De smart-tv is inmiddels stevig in de huiskamer verankerd. Jeansmerk G-Star benutte de voordelen ervan in een effectieve connected campagne.
De vFAS – een vereniging van Familie- en erfrechtadvocaten- wil er middels relevante content voor zorgen dat het gezien wordt als een keurmerk voor echtscheidingen.
Ga er maar aanstaan: een rebranding én aansluiten op het thema duurzame energie. Jorissa Neutelings en Remy Lammers laten zien hoe Vattenfall dit heeft aangepakt.
Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.
Marketing attribution heeft betrekking op de specifieke acties die een klant uitvoert om zich te informeren over een product en op het overgaan tot actie (conversies). Een overzicht van de nieuwste ontwikkelingen.
Klanten op Amazon.nl kunnen voortaan ook in het Engels shoppen. Zij kunnen Engels als keuzetaal aanvinken.
Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.
De Japanse investeerder Softbank neemt voor 570 miljoen euro een belang van tien procent in Sinch. De Zweden bouwden een digitaal omnichannel communicatieplatform voor merken, fabrikanten, winkels en andere dienstverleners.
Facebook koopt het bedrijf Kustomer uit New York voor, naar verluidt, een miljard dollar. Daarmee krijgt de techgigant technieken in huis waarmee andere bedrijven conversaties met klanten kunnen beheren vanuit één dashboard.
De sms-app op alle Android-telefoons ter wereld kan nu ook overweg met interactive multimediale berichten zoals Whatsapp dat doet. Dat is het resultaat van de afronding van de mondiale uitrol van de betreffende Berichten-app.
Een succes maken van Black Friday kan ook zonder grote marketingbudgetten. Vijf slimme strategieën
Een betaal-later oplossing wekt niet alleen vertrouwen. Het groeit voor retailers ook uit tot een marketingmiddel door het extra gemak.
Kinderen gamen liever dan sporten. Nike startte daarom een pilot met augmented reality. Nike Train & Play moet kinderen van de bank krijgen.
Met goed feedmanagement kun je het beheer van je productinformatie automatiseren. In dit artikel ga ik dieper in op hoe je dat inricht, welke tools er beschikbaar zijn en hoe je ervoor zorgt dat je een zo optimaal mogelijk ROI behaalt voor je webshop.
Niet eerder zijn er zoveel mogelijkheden geweest om als klant in contact te zijn met bedrijven en vice versa.