More stories

Onnodige discussie over online sales optimalisatie: Hoe voorkom je het?

Om online sales echt goed aan te sturen, zou je moeten werken met twee essentiële KPI’s: de Digital Sales Score en de Digital Experience Score.

Strategy

Verkopen op een schaalbare en persoonlijke manier

Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.

B2B Digital
Premium

Bedienen winkelpersoneel en robot binnenkort samen de klant?

Hoe gebruik je de sterke punten van zowel winkelpersoneel als een servicerobot? En willen klanten wel robots? Onderzoek onder consumenten geeft antwoorden.

Artificial Intelligence

Headless: de nieuwe standaard in CMS

Binnen de Content Management Systemen (CMS) is het Headless CMS sterk in opkomst. Een introductie in de wereld van Headless CMS met alle voor- en nadelen. 

CMS
Premium

Ex-medewerkers Coolblue, ING en reclamemaker starten consultancy

In de praktijk lijken de meeste grote merken op elkaar, ze gedragen zich eender. Een nieuw adviesbureau van topexperts combineert kennis over branding en customer experience voor een nieuwe benadering.

Customer Experience

Minimalisme in UX design: is ‘less’ echt ‘more’?

Minimalisme is een dominante trend in UX design. Less is more lijkt onlosmakelijk verbonden met minimalistisch webdesign. Maar is dat altijd terecht?

Marketing

De klant centraal: Drie succesfactoren voor D2C en één valkuil om te vermijden

Ook aan de slag met D2C? Leer je klanten kennen, denk cross-channel en meet klantgericht. O ja, en technologie staat niet op de eerste plaats.

E-commerce

De toekomst van Journey Orchestration

Journey Orchestration kan helpen om de klantreis van de altijd kritische consument op zijn/haar individuele wensen af te stemmen. In dit artikel lees je hoe je journey orchestration kunt inzetten, inclusief grootste uitdagingen en best practices.

Customer Experience

Fantastische online gebruikservaring? Niet voor ieder bedrijf is het noodzaak

Goede UX en UI zijn niet onderscheidend meer, en zelfs niet altijd nodig. Vraag je af: wat doen we, hoe onderscheidt ons bedrijf zich? Ontwerp dáárvoor.

Web-design

Zo maak je CRO effectiever met Growth Hacking

Als CRO-specialist ligt je focus op conversies. Maar eigenlijk heeft de complete klantreis je aandacht nodig. Dat kan met Growth Hacking.

Conversie

Hoe CRO en UX de bank hebben veranderd

In tien jaar tijd is de kijk van ABN Amro op de interactie met de klant totaal veranderd. Hoe CRO en UX alles omgooiden binnen de bank.

Conversie

Vraag het aan je moeder: De beste UX dankzij ‘the mother challenge’

UX-design is een kunst: afhaken ligt steeds op de loer. Bij oudere gebruikers is dat nóg moeilijker. Vraag daarom vaker je ouders als testgebruikers.

Customer Experience
Premium

Spotify gaat audio-previews geven bij podcasts

Waar gaat een podcast over, hoe onderhoudend of vakkundig zijn de presentatoren? De beschrijving van een podcast alleen laat nog veel aan de fantasie over. Spotify koopt een klein bedrijf wiens technologie dat gat veranderen.

Venture
Premium

Emerce Digital Marketing: Een-op-een communiceren met massa’s

In de achttiende eeuw kende de winkelier de klant persoonlijk, met de komst van massamedia en zelfbediening raakten we het contact met de klant echter kwijt. Maar tegenwoordig is een-op-een massabereik dankzij sociale media realiteit geworden. Zegt Grad Conn, Experience & Marketing Officer bij Sprinklr, op Emerce Digital Marketing dat morgen van start gaat.

Customer Experience
Premium

Emerce Digital Marketing: Praxis wil zijn AR rekenhulp breder inzetten

Bouwmarkt Praxis wil zijn onlangs gelanceerde AR rekenhulp voor vloeren ook voor andere doeleinden inzetten. Op Emerce Digital Marketing. dat donderdag virtueel van start gaat, noemt Erik Jan van Zwieten van Praxis zelfs de mogelijkheid om het aantal liters verf voor muren te kunnen bereken.

Customer Experience