Uit Getty’s data: dit zijn de belangrijke trends voor visuele content
Wat zijn op dit moment de trends op het vlak van visuele content en hoe maken bedrijven hier gebruik van? Een van ’s werelds grootste fotosites zocht het uit.
Wat zijn op dit moment de trends op het vlak van visuele content en hoe maken bedrijven hier gebruik van? Een van ’s werelds grootste fotosites zocht het uit.
De Efteling start in september een proef met het reserveren van achtbanen. Via de app van het attractiepark kunnen bezoekers een instaptijd kiezen en reserveren voor de Python, meldt Omroep Brabant.
Vrijdag 6 oktober 2017 is de tweede editie van Emerce Dare. In een serie blogartikelen bijt dagvoorzitter Alain Dujardin (Greenberry) zich vast in een aantal onderwerpen en spreekt alvast enkele sprekers. In deel 1 ‘Is de beste interface een conversational interface?’ is dat Murat Ozmerd van Flow.ai.
Technologiebedrijf Usabilla opent drie nieuwe kantoren in het buitenland om de lokale klanten beter te kunnen bedienen. Vorige maand ging Berlijn live, vorige week Londen en volgende maand Sydney.
Booking.com heeft geëxperimenteerd met de sterrenclassificatie van een hotel om te zien welke optie de voorkeur heeft van klanten. Dit meldt de website MoneySavingExpert.com. Daarbij werden verschillende prijzen gerekend voor dezelfde kamer en reisdata.
Chinese gebruikers van Baidu-apps moeten met een enkele vingerbeweging items kunnen kopen bij JD.com. Dat vloeit voort uit de niet-exclusieve samenwerking tussen de twee partijen uit het Verre Oosten.
Geen enkele CMO kan op een marketinggerelateerde conferentie nog zonder een aantal slides over de chatbot van zijn of haar eigen organisatie. Na de multi- of omnichannelstrategie en customer journeys is het nu de beurt aan chatbots. Logisch ook. Het is de toekomst, het is innovatief en het laat zien hoe progressief een organisatie is. Toch?
Anders dan weleens wordt gedacht gaat conversational commerce niet automatisch over chatbots en kunstmatige intelligentie. ‘Het is een manier van klantcontact’, zegt Laurens de Preud’homme van de startup uBUTLER. Hij vertelt op E-Commerce Live! over de mogelijk volgende stap daarin: de toevoeging van stembediening.
Novotel Amsterdam Schiphol Airport biedt gasten een smartphone aan om tijdens hun verblijf te gebruiken. Hiervoor is het hotel een samenwerking aangegaan met het in Hong Kong gevestigde bedrijf Handy.
Het belang van customer engagement is voor iedereen duidelijk, maar als je niet weet waar je naartoe wilt, verdwaal je gemakkelijk. Een praktische handleiding.
Transavia zet neuro-onderzoek in om vast te stellen hoe de digitale kanalen van de vliegmaatschappij worden ervaren. De hersenonderzoeken zijn een structureel tweewekelijks ingezet middel om de gebruikerservaring in kaart te brengen. Dat vertelt Bart Luttikhuis, Product Owner bij ‘Team Shop’ – verantwoordelijk voor Transavia’s e-commerceactiviteiten.
Het Engelse bureau Building Blocks neemt zijn Nederlandse tegenhanger Tricode over, een partij die is gespecialiseerd in techniek voor customer experience management.
Vanaf september helpt KLM passagiers die Amsterdam bezoeken met op hun locatie gebaseerde tips via de KLM Care Tag. Dit bagagelabel is voorzien van een offline GPS-module en speaker. Wie door de stad loopt of fietst, krijgt op bepaalde plekken nuttige informatie.
Bol.com begint met Albert Heijn een proef waarbij zijn afhaalpunten worden uitgebreid tot een volwaardig, apart servicepunt. Concreet houdt dat in dat bol.com eigen balies krijgt in filialen van de supermarkt.
Het Lions Festival in Cannes is dé plek om de transformatie van tegen elkaar aan schurende werelden van dichtbij te bekijken. In een tijdperk waarin we duidelijk in een shift zitten van traditionele advertising via traditionele kanalen als TV, print en radio naar marketing via customer experience en digital touchpoints.