fonQ opent fysieke flagshipstore
Online warenhuis fonQ treft voorbereidingen om allereerst in Amsterdam en mogelijk later ook elders grote, eigen fysieke winkels te openen in het Nederlandse straatbeeld.
Online warenhuis fonQ treft voorbereidingen om allereerst in Amsterdam en mogelijk later ook elders grote, eigen fysieke winkels te openen in het Nederlandse straatbeeld.
Air New Zealand gaat proeven doen met een Hololens om te onderzoeken of en hoe het service naar reizigers aan boord kan verbeteren.
Onderzoeksbureau WUA lanceert vandaag een nieuwe variant van het klantonderzoeksproduct Web Performance Scan. Daarmee kunnen digitale teams gemakkelijk websites optimaliseren.
Nederlanders die via hun iPhone een vliegticket boeken geven meer uit dan desktop- en Androidgebruikers. Ze zijn ook het laatst met het regelen van hun reis, blijkt uit het Mobile Travel Report van Kayak.
Social media zijn verworden tot commerciële kanalen waar vooral wordt gezonden. De interactie is aan het verdwijnen, zegt Roos van Vugt van Merkwerker tijdens The Social Conference 2017. Shedding the social tag, noemt zij die ontwikkeling.
Consumenten doen liever de afwas dan dat ze een winkel binnenwandelen. Met dit opmerkelijke onderzoeksresultaat trok Capgemini onlangs de aandacht. De boodschap: op de winkelvloer is behoefte aan technologie die de winkelervaring verbetert. Maar wat betekent dit concreet?
Voor je bedrijf is het belangrijk om online reviews te verzamelen. Dit kun je doen via je eigen website of gebruikmaken van een extern klantbeoordelingssysteem. In dit artikel bespreken we de laatste optie en bekijken we de acht beste reviewsites voor het verzamelen van online beoordelingen.
Bij de presentatie van de vierde jaargang van het Always Getting Better-plan benadrukte Ryanair eens te meer de ambitie om de Amazon van de reiswereld te worden. Centraal daarbij staat nog altijd de online verkoop van vliegtickets en aanverwante diensten, stelt Yann Delomez, sales- & marketingmanager Benelux van Ryanair.
Hello Customer, de Gentse startup rond klantentevredenheid, breidt zijn raad van bestuur uit met Rik Vera en Steven Van Belleghem van Nexxworks. Van Belleghem wordt ook aandeelhouder.
Online recensies zijn voor de reisbranche de belangrijkste marketing tool. Dit stelt WebsiteBuilder.org. Een punt meer op een schaal van een tot vijf betekent bijvoorbeeld dat een hotel tot 11,2 procent meer kan vragen voor een kamer.
Het sociale aspect van social media is aan het ondersneeuwen. Van interactie is steeds minder sprake. Dat stelt Stéphan Lam van Boardroomsocial tijdens The Social Conference 2017.
Bijna vier op de tien de Nederlandse online shoppers hebben het afgelopen jaar iets teruggestuurd. De lat ligt hoog voor webwinkels, blijkt uit onderzoek van Post Nord.
Elk merk houdt zich bezig met de optimale digitale klantbeleving. In de praktijk blijken acht trends en ontwikkelingen van groot belang bij het ontwerpen, realiseren en managen van de customer journey.
Te veel bedrijven denken customer-centric te zijn zonder dat ze ooit een klant hebben gesproken. Over de klant nadenken is toch echt iets anders dan hem vragen naar zijn ervaringen. En dat maakt het verschil tussen een succesvol project en weggegooid geld.
Alle interacties waar een dialoog aan te pas komt, kunnen worden geautomatiseerd met behulp van robots. Hoever je daarin gaat, hangt af van het doel en hoe snel je de investering wilt terugverdienen.