Uber ritten ook te boeken via Facebook Messenger
Facebook en Uber gaan samenwerken. Binnenkort kan een Uber-rit vanuit Facebook Messenger worden geboekt.
Facebook en Uber gaan samenwerken. Binnenkort kan een Uber-rit vanuit Facebook Messenger worden geboekt.
Facebook gaat bedrijven beter ondersteunen bij de communicatie met klanten, met name via bedrijfspagina’s.
De servicemonteurs van installateur Feenstra komen dagelijks in contact met hot leads. Maar hoe geef je deze techneuten de benodigde verkooptools om hier effectief op in te springen? Een tablet met een slim keuzeprogramma zorgde voor een ‘substantiële’ stijging van het aantal leads.
CustomerGauge, een aanbieder van zogenoemde customer success software, heeft 2,5 miljoen dollar aan investeringskapitaal opgehaald in een A-ronde geleid door Newion Investments.
De e-commercespecialisten van Online Heroes uit Antwerpen brengen een op RFID gebaseerde digitale paskamer op de markt. Modemerk Sarah Pacini gaat ze installeren in zijn winkels.
De Bijenkorf start volgend jaar met digital personal shopping. Medewerkers van het warenhuis kiezen kleding voor klanten op basis van een chatgesprek. Dat laat CEO Giovanni Colauto weten in het decembernummer van RetailTrends.
De mensen achter Albert Heijns tijdschrift Allerhande werken met kerst door, want dan bemannen ze op WhatsApp de Kersthulp. Het culinair team wil drama’s in de keuken helpen voorkomen en geeft live antwoord op paniekvragen.
Regardz, aanbieder van vergader- en congreslocaties door heel Nederland, breidt haar klantenservice uit met WhatsApp. Klanten die vragen hebben over een locatie, een reservering of iets anders, kunnen direct contact opnemen met de organisatie.
Apple heeft zijn Personal Pickup dienst ook naar Nederland en enkele andere Europese landen uitgebreid. Klanten kunnen bij Apple online bestellen en het artikel binnen een uur bij een Apple Store ophalen.
De serviceverwachtingen van consumenten zijn nog nooit zo hoog geweest. Maar klantenservices maken er nog weinig van waar. Maar liefst 74 procent van de bedrijven zegt dat hun klantenservices nog primair gefocust zijn op het goed op orde krijgen van de basics.
Ziggo heeft een app uitgebracht voor storingsmeldingen. Daarnaast biedt de kabelaar ook meer algemene ondersteuning.
De Top 10 grootste webcare-accounts hebben gemiddeld 340 contactmomenten per dag. Die steeds vaker ’s avonds plaatsvinden, zo blijkt uit nieuw onderzoek van OBI4wan naar het Twittergedrag van de Top 150 webcare-accounts .
Klachtenkompas.nl heeft in een jaar tijd meer dan 2000 klachten over internetprovider Online.nl ontvangen. Daarmee is Online.nl het bedrijf waarover consumenten het meest klagen.
Vodafone Nederland gaat als eerste telecomaanbieder in Nederland dekkingskaarten, storingen en geplande werkzaamheden aan zijn netwerk weergeven via zijn (My Vodafone) app.
Het Duitse (online) warenhuis Otto experimenteert met NFC-labels. Daarmee kunnen klanten extra informatie over het product krijgen, zoals de gebruiksaanwijzing. In winkels kan men het artikel snel bestellen.