Spotler Group neemt Webpower over
Marketing software leverancier Spotler Group heeft voor een onbekend bedrag de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht.
Marketing software leverancier Spotler Group heeft voor een onbekend bedrag de Nederlandse E-mail Service Provider (ESP) Webpower gekocht.
In dit webinar duiken we in de gevaren van het blijven mailen van een vervuilde e-maillijst, geven we praktische tips hoe een reactivatiecampagne ingericht kan worden en delen we de resultaten van enkele succesvolle reactivatiecampagnes. In dit webinar gaat Krijn Schuurman in gesprek met Mascha Soors (PI Marketing) en Jasper Witte (Copernica Marketing Software).
De vijfdelige E-mailmarketing Masterclass van Copernica reikt handvatten aan voor het optimaliseren van je e-mailstrategie en hoe je daarmee klanten wint. In deel 2 leer je hoe je klantretentie bewerkstelligt met e-mailmarketing, met praktijkvoorbeelden van Corendon Hotels & Resorts. Vaak wordt gedacht dat klantretentie alleen van toepassing is op de FMCG-branche, maar ook binnen fashion, home & living en bijvoorbeeld travel speelt het een sleutelrol. Wanneer je grote volumes draait en veel klantdata tot je beschikking hebt, kun je retentie zelfs gaan voorspellen – in welke branche je ook opereert en wat voor product of dienst je ook verkoopt.
Misschien ben jij of is je team de uitzondering. Maar het verloopt nog steeds moeizaam als we een team van brand, digitale en CRM marketeers willen laten samenwerken.
Het jaarlijkse trendrapport van dotdigital kijkt naar de tactieken die e-commerce merken zouden moeten toepassen om belangrijke marketinguitdagingen het hoofd te bieden. Verspreid over drie continenten en twaalf landen, hebben zij honderd merken gescoord op basis van criteria variërend van best practices voor e-mail tot omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Elk merk werd willekeurig geselecteerd en objectief gescoord, afhankelijk van hun toepassing van deze tactieken.
Deze eerste editie van de vijfvoudige masterclass serie gaat over het optimaliseren van de customer journey met e-mail. Laat je inspireren door best practices en praktijkvoorbeelden van onder andere Kees Smit Tuinmeubelen. Krijn Schuurman gaat in gesprek met Jasmijn Hemersma (Adwise – Your Digital Brain) en Jasper Witte (Copernica Marketing Software).
Elke crisis biedt kansen. Dit een mooi moment om stil te staan bij hoe je nieuwe klanten kunt bereiken en hoe je daar vervolgens het meeste uit kan halen. E-mail-marketing is het aangewezen kanaal. Maar hoe pak je dat nou écht slim aan, en welke valkuilen dien je te vermijden?
Marc Schussler, oprichter en directeur van emailspecialist Spotler Nederland, vertrekt per 1 augustus. Hij draagt zijn taken over aan het huidige management.
Hans Anders, KARWEI en bol.com zijn genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2020. Daarnaast maken Laura Wijnands (Bikkelhart), Lonieke Schepers (Drukwerkdeal.nl) en Manou Buruwaa (Nederlandse Spoorwegen) kans op de titel van E-mail Professional van het jaar.
72 procent van de Nederlandse marketeers beschouwt e-mail als een belangrijker marketingkanaal dan voor de crisis. E-mail blijkt in deze tijd dan ook een extra effectief kanaal. Bijna de helft van alle organisaties zagen de open- en klikratio’s van hun e-mails stijgen, zo blijkt uit onderzoek van branchevereniging DDMA Commissie E-mail.
Spotler Group, aanbieder van marketing software, heeft voor een onbekend bedrag Measuremail en Tripolis Solutions overgenomen. Met deze twee Nederlandse E-mail Services Providers (ESP) wordt Spotler Group naar eigen zeggen de grootste ESP van Nederland.
De stijgende lijn in investeringen in e-mailmarketing zet zich voort; bij 38 procent van de bedrijven gaat het budget hiervoor omhoog. Dat blijkt uit de 17e editie van de E-mail Benchmark van e-Village.
Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]
Net zoals het algoritme, verandert ook de layout van de Google, continu. Maandelijks verschijnen er nieuwe elementen. Hoe blijf je bij?
Meer resultaat halen met interactieve e-mail wordt de nieuwe realiteit! Het is zaak om te verrassen met mooie, creatieve en doeltreffende e-mailcampagnes.