CEO Patrick Molleman (Omnicom) naar Global Media & Entertainment
CEO Patrick Molleman vertrekt bij Omnicom Media Group om vanaf 1 mei 2025 de functie van Managing Director bij Global Media & Entertainment op zich te nemen.
CEO Patrick Molleman vertrekt bij Omnicom Media Group om vanaf 1 mei 2025 de functie van Managing Director bij Global Media & Entertainment op zich te nemen.
Steeds meer supermarkten bieden gesponsorde producten aan. Maar wat zijn de verschillen tussen de ene supermarktketen en de andere? Een overzicht.
Vorig jaar de topadverteerder, dit jaar niet te zien in de reclameblokken van de Super Bowl 2025: Temu. Wie wel zijn primeur genoot was OpenAI met ChatGPT. Deze en alle andere techcommercials op een rij.
Dit weekend wordt in de VS wederom de Super Bowl gehouden. Bijna 124 miljoen kijkers stemden af op de wedstrijd van vorig jaar en met zoveel kijkers betalen adverteerders al gauw 7 miljoen dollar voor een reclame van 30 seconden. Consumenten geven tijdens het Super Bowl weekend ook meer uit, onder meer aan eten, drinken, kleding en decoraties.
Komend voorjaar krijgen adverteerders meer ruimte om hun aanbiedingen te tonen aan gebruikers van Tikkie.
HEMA heeft maar liefst vier awards weten te bemachtigen in de categorieën Beste Merk, Beste Merk op TikTok, Beste Community Management en Beste Videoserie tijdens The Best Social Awards.
“Het gaat bij AI niet om de algoritmes maar in essentie om de data. Europa moet met alle data binnen zijn grenzen soevereiniteit effectueren. Alleen dan wordt het een machtsfactor richting de VS en China.”
’s Werelds grootste reclamegroep Publicis Groupe zag een organische netto-omzetgroei in het vierde kwartaal van 6,3 procent. De organische groei over het hele jaar 2024 bedroeg 5,8 procent.
Deze whitepaper biedt een diepgaand inzicht in de belangrijkste marketinginvesteringen voor 2025. Het benadrukt hoe data-unificatie de basis vormt voor […]
Vanaf dit jaar zijn Sander Hooghiemstra (voorheen Snapchat) en Lennart Benthem (voorheen Lead Sport Partnerships bij Era) toegetreden tot het managementteam van We Are Era in de rol van Growth Director en Client Director.
Online marketing agency Seeders claimt het eerste bureau in Nederland te zijn die AI Brand Mention Tracking aanbiedt aan zijn klanten. Met deze nieuwe dienst vult Seeders het gebrek aan data inzichten op die ontstaan is door de komst van AI chatbots als ChatGPT en Claude.
Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
Bitfactory, een Rotterdams digitaal bureau met expertise in e-commerce, softwareontwikkeling en innovatieve digitale platformen, sluit zich aan bij de NOBEARS Group.
De arbeidsmarkt is drastisch veranderd. Er is sprake van een gespannen arbeidsmarkt, wat betekent dat er meer vacatures zijn dan werkzoekenden.
Voor het tweede jaar op rij heeft Emerce een salarisonderzoek voor de Nederlandse Online Industrie gepubliceerd, waarin de salarissen van veelvoorkomende functies inzichtelijk worden gemaakt.