Conversion Crew wordt onderdeel van HubSpot-partnergroep Siloy
De vijftien Hubspot-experts van Conversion Crew uit Rotterdam worden via een overname onderdeel van Siloy, een internationale groep.
De vijftien Hubspot-experts van Conversion Crew uit Rotterdam worden via een overname onderdeel van Siloy, een internationale groep.
Op Emerce Digital Marketing Live!, op 5 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam, hoor je hoe HEMA en Manchester City met slimme strategieën en compacte teams indrukwekkende resultaten behalen. Ze maken deel uit van een bont gezelschap van meer dan honderd van de allerbeste experts van merken als Vitaminstore, Philips, Unilever, funda en Zeeman.
Tom Nederend (36) is benoemd tot Managing Director van B.made. Hij combineert deze nieuwe functie met zijn huidige rol als Managing Director van Buro N11. Beide bureaus maken deel uit van de N11 Group.
Het Amerikaanse ministerie van Justitie (DOJ) stelt voor dat Google twee van zijn advertentieproducten verkoopt om de concurrentie in de advertentietechnologiemarkt te herstellen. Deze stap volgt op een recente rechterlijke uitspraak waarin Google schuldig werd bevonden aan het ‘willens en wetens verkrijgen en behouden van monopoliemacht’ binnen de digitale advertentiemarkt.
De Chinese online winkelcentra Temu en Shein verleggen hun strategische aandacht van de VS naar Europa en draaien de reclamekroon hard open.
Springbok gaat alle online en offline media-activiteiten van WE Fashion beheren en orkestreren.
Fabrikant van sportkleding Puma brengt een podcastreeks uit als onderdeel van zijn nieuwe globale merkcampagne ‘Go Wild’.
Al is Amazon een webwinkel, het zijn niet de retailactiviten die het hardst groeien. In tegendeel. E-commerce groeit slechts 5 procent. Advertising en AWS daarentegen groeiden dit kwartaal met 18 procent.
Bidfood, online groothandel voor foodprofessionals, lanceert een eigen netwerk met commercemedia. Bidfood Media Services brengt retailmedia naar de zakelijke markt door advertentiecampagnes onder horeca-professionals aan te bieden.
De EGUIDE 2025 is nu verkrijgbaar, een jaarboek van alle Nederlanders interactieve bureaus met aansprekende cases en bureau-informatie.
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie […]
Terwijl non-food verder oprukt, groeit retailmedia van performance-niche naar full-funnel kanaal. Waarbij upper- en mid-funnel-formaten verrassende resultaten laten zien. Dit en meer blijkt uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
Dit rapport analyseert de ontwikkelingen op de Nederlandse markt voor retailmedia in 2025 en benoemt de belangrijkste marktveranderingen, -cijfers en […]
SEA is verschoven van handmatig en technisch naar geautomatiseerd, data-gestuurd en AI-gedreven. Dat verandert ook de rol van de SEA-marketeer.
Het Haagse verbod op reclame voor vliegvakanties en vliegtickets blijft gehandhaafd. Dat heeft de rechtbank in Den Haag in kort geding bepaald.