[DDMO ’24] Deep Dive 1: Datakwaliteit en -beschikbaarheid blijft uitdaging voor marketingorganisaties
De beschikbaarheid, kwaliteit en toepassing van data blijft nog vaak onbenut binnen de marketingsector in Nederland. Dit blijkt uit het […]
De beschikbaarheid, kwaliteit en toepassing van data blijft nog vaak onbenut binnen de marketingsector in Nederland. Dit blijkt uit het […]
Negen video-interviews met vakspecialisten uit de digitale marketingbranche, te bekijken wanneer je zelf wilt. Dat is hoe de jongste ‘season drop’ op Emerce TV over online marketing eruit ziet.
Dylan van der Heij neemt je in zijn video mee in de dynamiek van het verkopen van fashion items binnen […]
“Het is niet goedkoop, maar het levert wel op”, vertelt Peter van Wijnaerde van Teamleader. In plaats van zakken reclamegeld naar Meta, Google en LinkedIn te brengen, investeren ze in eigen contentproducties.
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Duitse markt het digitale bureau Social Match over.
University of Groningen Business School (UGBS), NIMA Beroepsvereniging en brancheorganisaties DDMA en Data & Insights Network (D&IN) slaan handen ineen voor een nieuwe opleiding: ‘Marketing Impact met Data en AI’. De opleiding speelt in op de groeiende behoefte aan professionals die data en AI strategisch kunnen inzetten voor marketingdoeleinden in een landschap dat onderhevig is aan snelle technologische verandering.
Rijkswaterstaat en Publicis Groupe verlengen partnership op alle arbeidsmarktactiviteiten
Eva Holtkamp is benoemd tot Managing Director Media voor Publicis Nederland.
Ondanks alle technologische ontwikkelingen, vormen de mensen en het organiserend en lerend vermogen van organisaties vooralsnog de grootste uitdagingen bij […]
Datakwaliteit is nog steeds een van de grootste uitdagingen in datagedreven marketing. Het vormt een belemmerende factor bij het gebruik van complexere AI-toepassingen en legt daarmee een fundamenteel probleem bloot.
Pink Marketing is het nieuwe mediabureau van Eye-Able, dat organisaties een platform biedt dat helpt bij het voldoen aan eisen rondom digitale toegankelijkheid.
Snakeware brengt na anderhalf jaar bouwen platform uit waarmee organisaties uit de recreatiesector hoogwaardige brandingsites kunnen maken, met behoud van hun eigen zoek- en boekfuncties.
In 2023 leverde Black Friday in Nederland een recordomzet van 366 miljoen euro op. Dit jaar worden er, vanwege AI, waarschijnlijk opnieuw records verbroken.
De shortlist van de Dutch Search Awards 2024 is vandaag bekendgemaakt door de vakjury. Vanaf nu is duidelijk welke agencies en merken in de running zijn voor een award tijdens de Dutch Search Awards-ceremonie op 6 december 2024 in DeFabrique, Maarssen.