STER is terug als commercieel online exploitant
De reclame-exploitant van de publieke omroep, STER, biedt weer de mogelijkheid om commerciële campagnes te draaien. Vooralsnog enkel banners, maar de directie hoopt ook op video.
De reclame-exploitant van de publieke omroep, STER, biedt weer de mogelijkheid om commerciële campagnes te draaien. Vooralsnog enkel banners, maar de directie hoopt ook op video.
E-mail is minder populair onder marketeers. Vooral wanneer ze jonge consumenten willen bereiken. De vraag is dan ook: heeft e-mail nog wel een toekomst?
Dealerdirect, het moederbedrijf van het internetplatform Ikwilvanmijnautoaf.nl, heeft Autokopen.nl overgenomen en wil er een prominent portal van maken waar consumenten auto’s kopen.
DPG Media gaat de internationale programmatic markt bedienen met een gecombineerd aanbod van Nederlandse, Belgische en Deense inventory.
Meet de impact van design met zakelijke metrics, want de business “spreekt in KPI’s’”. Dat adviseerde Alphonso Morris, Lead Product Designer bij Netflix, in zijn talk over business design tijdens EDAY.
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: Odido, DPG Media, Primera, Vattenfall, NS Internationaal, Albert Heijn, De […]
Zou je volgende collega een AI bot kunnen zijn? Hans de Penning, medeoprichter en CEO van AI-startup Neople, denkt dat virtuele collega’s binnen organisaties gemeengoed gaan worden. Hij vertelt er meer over in Emerce TV. De collectie rond AI is vanaf 8 uur te bekijken.
Het totale zoekvolume naar damesmodeproducten stijgt in mei 2025 naar verwachting met 17,6% ten opzichte van hetzelfde moment in 2024. Dat en meer valt op te maken uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
Dit rapport biedt een analyse van de zoektrends binnen de damesmodecategorieën jurken, blouses, rokken, topjes en blazers. Door middel van […]
Dentsu zal vanaf 1 januari 2025 naast de geïntegreerde mediastrategie ook het volledige offline mediaplan van alle campagnes voor RTL en Videoland op zich nemen.
Zijn commercials genereerden op YouTube en socialmedia honderden miljoenen views en gisteren op Emerce EDAY deelde regisseur Michael Krivicka zijn succesformule.
Emma Sleep, het direct-to-consumer slaapmerk, gaat exclusief met agency We Are Era werken voor hun influencer marketing in Nederland.
Weet je nog niet precies welke tracks je wilt bezoeken vandaag op EDAY? We doen hieronder een aantal suggesties voor wie nieuwe inzichten zoekt in media- en marketing.
Vincent de Winter van Piwik Pro behandelt morgen op EDAY de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van digital analytics.
PLUS Retail Media introduceert haar nieuwe self-service platform voor gesponsorde producten waarbij de supermarkt gebruik maakt van de technologie van CitrusAds. Dit platform stelt adverteerders en mediabureaus in staat om eenvoudig en zelfstandig advertenties te beheren en campagnes te optimaliseren binnen de web en app PLUS omgeving.