Yourzine tekent partner mobiele marketingautomation
Dialoogmarketingbedrijf Yourzine tekent, als eerste in Europa, een contract met Appboy. Dat helpt sublabel Mobile Loyalty marketingautomation te bedrijven naar mobiele dragers.
Dialoogmarketingbedrijf Yourzine tekent, als eerste in Europa, een contract met Appboy. Dat helpt sublabel Mobile Loyalty marketingautomation te bedrijven naar mobiele dragers.
Insided is een technologiebedrijf dat SaaS levert waarmee bedrijven hun eigen community kunnen starten op hun eigen website. “Denk aan een forum, blog, rating, reviews en cocreatie”, vertelt mede-oprichter Robin van Lieshout.
IAB Nederland, de branchevereniging van online adverteerders, overweegt een voorlichtingscampagne voor consumenten over adblockers. Een derde van de Nederlanders die wel eens een adblocker gebruikt, is daar alweer mee gestopt. Toch zijn gebruikers over het algemeen positief over adblockers.
Your Social is een Nederlands social media bureau dat net vijf jaar bestaat en het toch voor elkaar krijgt om internationale bedrijven als Singapore Airlines, Bavaria en Mentos te bedienen. Op de Emerce eWeek doet Your Social de kickoff met #datadrivensocialmarketing. Wie zit er achter Your Social? En hoe gaat social zich volgens Your Social ontwikkelen?
Met de overname van ReturnSocial door Uberconnected onstaat een socialmediabureau dat klanten bedient van contentcreatie, communitymanagement tot webcare outsourcing en alles daar tussen.
SAP is nog steeds de grootste partij in CRM-oplossingen bij Nederlandse bedrijfsvestigingen met vijftig of meer medewerkers. Ongeveer een kwart van de CRM-installaties is van SAP. Dit blijkt uit analyse van Computer Profile.
Marketing automation specialist Webpower gaat een samenwerking aan met Onlinebureau Magneds. Magneds ontwikkelt loyaliteitsprogramma’s voor onder meer FrieslandCampina, Sanoma en Texaco.
Sabrina Simons (voorheen VICE) en Ward Wijndelts (voorheen NRC Handelsblad) zijn voor Mediahuis Nederland (NRC) een nieuw mediamerk Mindshakes begonnen, speciaal voor millennials.
Verzekerden van Ditzo kunnen voortaan via WhatsApp schade melden. Ook het invullen van ingewikkelde vragenlijsten voor het aangeven van storm- of brandschade kan nu eenvoudig digitaal.
Klanten van Achmea krijgen premiekorting als zij data willen delen met de grootste verzekeraar van Nederland. Dat meldt het FD vanochtend.
Full service digital agency TamTam heeft het nieuwe online platform van ingenieursbureau Arcadis ontworpen. Bedrijven waar Arcadis de afgelopen jaren mee fuseerde, maar die onder eigen naam bleven opereren, gaan vanaf deze maand verder onder de naam Arcadis.
Content is king. Maar alleen als het voldoet aan de eisen van de lezer natuurlijk. En die verschillen sterk per generatie. Zo duiken babyboomers vooral ’s ochtends in voor hen interessante content, hebben millennials een voorkeur voor de weekenden en gaan Gen X’ers vooral voor onderwerpen als lifestyle, financieel en reizen.
Appears, aanbieder van online en mobiele software producten en -diensten, neemt de activiteiten van Mobilefish! digital publishing over van Triggerfish! digital creatives.
Na Facebook en Twitter komt ook Google zeer binnenkort met functionaliteiten om specifieke campagnes gericht op bestaande relaties op te zetten. Extreem waardevol, omdat de meest waardevolle klanten dan apart te targeten zijn binnen Google Search, Youtube en Gmail. Het vinden van nieuwe klanten wordt daarnaast nog eenvoudiger, doordat op basis van het huidige klantenbestand vergelijkbare doelgroepen als prospect kunnen worden aangemerkt en benaderd.
Ondanks de aanhoudende mediafragmentatie heeft de wildgroei aan onlinevormen het vertrouwen in traditionele (offline) betaalde kanalen niet aangetast. De tv, kranten en tijdschriften blijven vertrouwde reclamevormen, volgens het vandaag verschenen Nielsen Global Trust in Advertising Report. Achtenveertig procent van de Nederlandse respondenten zegt volledig of enigszins te vertrouwen op tv-reclames.