Libresse lanceert Instagram-campagne Play Fearless
Hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen moeten stimuleren om zonder angst in het leven te staan.
Hygiënemerk Libresse lanceert vandaag een nieuwe social mediacampagne, die jonge vrouwen moeten stimuleren om zonder angst in het leven te staan.
Zalando krijgt een klantenbindingsprogramma onder de naam Z-Stars. Wanneer het loyaltyprogramma daadwerkelijk op de markt komt is niet bekend.
Marcel Molenaar wordt country manager Benelux van LinkedIn. Molenaar wordt verantwoordelijk voor het leiden, versterken en uitbouwen van het merk en haar reputatie. Ook zal hij zorg dragen voor het behoud van LinkedIns bedrijfscultuur en waarden.
Slechts vier procent van de westerse bedrijven is volledig in staat waarde te putten uit de informatie waarover zij beschikken. Van de overige bedrijven beschikt meer dan een derde niet over de benodigde middelen en vaardigheden.
Het wordt tijd dat Nederlandse verzekeraars gaan nadenken over privacy, solidariteit en het sturen van gedrag nu zij steeds vaker gebruik zullen maken van Big Data. Dat stelt het Rathenau Instituut.
In het tweede kwartaal van 2015 hebben mobiele aanbieders ruim 54 miljoen euro gespendeerd aan zogenoemde above-the-line (ATL), promotionele activiteiten gericht op de grote massa.
Renault is een nieuwe campagne gestart, ‘Renault Design Awards 2015’. Daarin brengen jonge designers een kernwaarde van Renault duidelijk naar voren: design.
E-mailmarketing is veruit het beste middel voor leadgeneratie bij B2B. Dat blijkt uit het Lead Generation Trend Report, dat zeshonderd marketeers aan de tand voelde.
Niet Bing, maar Baidu wordt de standaard zoekmachine voor Microsoft Edge voor Windows 10 in China.
Full service agency DigitasLBi Amsterdam heeft vier W3 Awards mee naar huis genomen: twee keer goud en twee keer zilver.
Het online ondernemerschap in Nederland bloeit en groeit, zegt LOEY Award voorzitter Daniel Ropers (Bol.com). Met de LOEY Award wordt online ondernemerschap in Nederland bevordert. De winnaar van 2015 is Steven Schuurman van Elastic. “Wereldberoemd behalve in Nederland”, vertelt Ropers.
IBM en Startupbootcamp hebben tien Nederlandse startups en tech-bedrijven genomineerd voor het zogenoemde Watson-partnerprogramma. Later vandaag pitchen de startups in B.Amsterdam hun innovatieve ideeën waarvoor ze Watson hebben ingezet.
Adblocker Crystal en AdBlock Plus gaan samenwerken. Dat betekent dat adverteerders tegen betaling toch advertenties kunnen doorlaten. Crystal is op dit moment de populairste adblocker in Nederland.
‘Big Data betekent niet doen wat je altijd al deed, maar met meer data’, aldus Arent van ’t Spijker, auteur van The New Oil: using innovative business models to turn data into profit en keynotespreker op de DDMA Data Dag. Het vergt nieuwe productproposities, kijk maar naar Airbnb. Maar ook naar de energiebedrijven die nu zien dat je met verbruiksdata allerlei besparende diensten kunt maken voor bedrijven die zij liever zelf op de markt hadden gebracht. Het impliceert ook dat dat het traditionele gebruik van klantdata voor marketing drastisch gaat veranderen. Waar kunnen we niet meer omheen?
Christian Würst wordt de nieuwe CEO van Affilinet, het Europese affiliatenetwerk dat ook in Nederland actief is.