‘Meeste marketeers onzeker over hun bureaurelatie’
Het gebrek aan kennis over data, techniek en toolings is bij marketeers in de top 250 van adverterend Nederland zo groot dat miljoenen euro’s aan mediabudget worden verspild.
Het gebrek aan kennis over data, techniek en toolings is bij marketeers in de top 250 van adverterend Nederland zo groot dat miljoenen euro’s aan mediabudget worden verspild.
Waar plaats je ‘werken-bij’-informatie? Op de bedrijfswebsite zelf of op een aparte ‘werken-bij’-website? Verschillende elementen bepalen wat het beste is.
Twitter werkt samen met eToro om realtime data van de beleggingsapp te incorporeren. Belangstellenden kunnen vanuit de berichtendienst bovendien aandelen en crypto’s kopen.
Hoewel consumenten openstaan voor geautomatiseerd klantcontact, voelt 90 procent van de Nederlandse consumenten zich hierbij niet goed begrepen. Dat blijkt uit de Nationale Voice Monitor, een onderzoek dat DirectResearch en Y.digital in samenwerking met onder andere de Klantenservice Federatie en TNO dit jaar voor de vierde keer publiceren.
Het strategisch digitale bureau GRRR uit Amsterdam kondigt deze maand een nieuw management team aan. Het vertrek van oprichter David Spreekmeester begin dit jaar, was voor de overige twee oprichters Rolf Coppens (creatief directeur) en Jelmer Boomsma (consultant) aanleiding om de bezetting van het team te herzien.
Hoe kun je je als klein bedrijf onderscheiden van de groten op YouTube? Het team van Headway Capital deelt in deze infographic tips voor succes. Belangrijk zijn bijvoorbeeld productspots, how to’s, product-in-actie video’s, veelgestelde vragen, getuigenissen en beoordelingen. Onderschat het niet: YouTube trekt maandelijks 2 miljard bezoekers, ongeveer een derde van de populatie.
De genomineerde cases van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2023 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en […]
De Embassy of Dutch Creativity is dit jaar voor de zevende keer aanwezig tijdens Cannes Lions International Festival of Creativity. De gezamenlijke handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie betrekt dit jaar een statige villa en wordt daarmee een echte ambassade voor Nederlandse creativiteit. Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni zal het dé plek zijn voor internationale promotie.
Beter Bed is wakker! Zo heet de presentatie die Jaap van den Broek gaat geven op Emerce Conversion & Analytics op 20 april in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. In zijn rol als UX/CRO specialist is hij de aanjager van de experimenteercultuur in de organisatie. Onlangs won het online team van Beter Bed de DDMA Dutch CRO Award voor een serie van testen rondom de leverdatumkeuze op de website. Jaarlijks realiseert Beter Bed zo’n 120 testen.
Google gaat stoppen met vergelijkbare doelgroepen in Google Ads en DV360. Kijk nu al naar de alternatieven en oplossingen die Google voorstelt.
Hybride evenementen behouden waarde. Met hoge productiewaarde en oog voor details kun je de aandacht vasthouden en media-aandacht genereren.
Kaartje2go zoekt met een nieuw, apart team samenwerkingsverbanden op de zakelijke markt in Nederland en Duitsland.
Ondanks kritiek en verbanningen door overheden groeit TikTok in commerciële zin tegen de klippen op. Adverteerders spenderen er eind vorig jaar 60 procent meer dan in 2021.
L’Oréal Groupe heeft een meerjarige samenwerking aangekondigd met Scooperz, een influencer en social media agency, om alle influencer marketingactiviteiten voor […]
Onderzoek toont: bureaus groeien maar laten ook kansen tot verbetering liggen, bijvoorbeeld rond de manier van facturering en inzicht in de winstgevendheid.