Ook Chrome krijgt Material Design
Google maakt haast met zijn nieuwe Material Design. Zo werd vorige week al het uiterlijk van de Play Store voor Android aangepast, maar ook de Chromebrowser voor Android krijgt een nieuw jasje toegemeten.
Google maakt haast met zijn nieuwe Material Design. Zo werd vorige week al het uiterlijk van de Play Store voor Android aangepast, maar ook de Chromebrowser voor Android krijgt een nieuw jasje toegemeten.
Yieldr heeft per vandaag een nieuwe verantwoordelijke voor de Beneluxmarkt. Leon Gerrits neemt die positie over van Victor van Venrooij, […]
Welke invloed heeft technologie eigenlijk op het toerisme? En wat is de invloed van sociale media op de bestemming die ze kiezen? Die vraag probeert de Les Roches School of International Hotel Management in Zwitserland te beantwoorden in deze extra lange infographic. Bon Voyage!
Online Marketing Group (OMG) en BMW Group Nederland (BMW) zijn een samenwerking gestart waarbij BMW dealers lokaal commerciële e-mails kunnen sturen.
De vaste en mobiele versie van Google Maps gaan meer reclame vertonen. De inhoud van de zoekopdracht op de landkaart bepaalt (ook hier) reclames worden getoond.
Digital agency Redhotminute neemt internetbureau idreams over. Met de uitbreiding naar de in totaal ruim 100 medewerkers behoort het bedrijf daarmee tot de grotere online bureaus van Nederland.
Affiliatenetwerk Tradedoubler ziet groeiende concurrentie uit social media, ad exchanges, mobiel en video en bereidt zich voor op een nieuwe strategie. Afgelopen kwartaal leverde het 21 procent omzet in omdat een aantal grote internationale klanten is vertrokken.
De nieuwe bezorgdienst Ring ’n Bring is pas net actief, maar heeft nu al problemen met McDonalds. Ring ’n Bring haalt namelijk op aanvraag producten af bij elk willekeurig restaurant, waaronder McDonalds, en daar is de fastfoodketen niet blij mee.
Mobiele dienstverlener CM neemt zijn grootste concurrent, KPN Callfactory, over. De Bredase telecomspecialist krijgt hiermee toegang tot meer corporate klanten. Daarnaast gaat het weer investeren in interactive voice response (IVR).
Het voeren van één centrale kennisbank helpt verzekeraars met het voeren van een optimaal serviceniveau. We kijken hoe verzekeraarsgroep UVIT, bestaande uit Univé, VGZ, IZA en Trias het ‘first time right principe’ invult ondanks de diverse labels, en hoe IAK Verzekeringen de contactregistratie optimaliseert.
Consumenten hebben sinds de start in juni 2012 ruim 50.000 klachten geplaatst op Klachtenkompas.nl. Dit online platform van de Consumentenbond brengt individuele consumenten met een klacht in contact met het desbetreffende bedrijf om zo, samen tot een oplossing te komen. Inmiddels hebben 1300 bedrijven zich aangesloten bij Klachtenkompas.nl.
Online retailers geven het meeste marketinggeld uit aan betaalde zoekadvertenties. Dat blijkt uit gezamenlijk onderzoek van Forrester Research en Shop.org. Search leverde in 2013 ook meer rendement op dan in voorgaande jaren.
LinkedIn heeft B2B-marketingplatform Bizo overgenomen voor 175 miljoen dollar, zijn tweede acquisitie dit jaar na de overname van databedrijf Bright in februari.
Er komt steeds minder verwijsverkeer van Pinterest en andere sociale media. Dat concludeert Shareaholic in zijn jongste kwartaalrapport. Pinterest leverde 19 procent in, alleen Facebook groeide.
De omzet van Facebook is het afgelopen kwartaal met 61 procent gestegen naar 2,91 miljard dollar, beter nog dan analisten hadden voorspeld. Ruim de helft daarvan kwam van mobiele advertenties.