DEPT breidt uit met Adobe-specialist Tekno Point
Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]
Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]
Kortingscodes blijven populair onder Nederlanders. Dit blijkt uit onderzoek van online marketing agency Seeders. De populairste webshop categorieën om te besparen zijn fashion, eten en dagjes uit. Zalando is de absolute nummer 1 als het gaat om kopen met korting. Maandelijks zijn er bijna 50.000 zoekopdrachten naar kortingscodes voor de kledinggigant.
Google Optimize gaat verdwijnen en daarmee een veelgebruikte tool om te A/B-testen. Wat waren de voordelen en wat zijn de vervolgstappen?
In Google Analytics 4 zijn twee conversieratio’s beschikbaar: een op basis van sessies en een op basis van gebruikers. Welke is het meest betrouwbaar?
We zijn massaal op zoek naar zingeving. Bedrijven met een missie doen het beter. Tijd voor een hogere reden of doel. Hoe ga je daar als marketeer mee om?
Het Amerikaanse ministerie van Justitie en acht staten dienen een klacht in tegen Google vanwege machtsmisbruik op de reclamemarkt. Kleinere rivalen krijgen geen kans zich te ontwikkelen en raken gesmoord.
Websiteplatform JouwWeb uit Eindhoven heeft het aantal klanten in de afgelopen twee jaar ruim zien verdubbelen tot nu honderdduizend.
Eind 2022 kregen we nog een aantal Google-updates. Samen met andere verschuivingen bij Google een goed ijkpunt om te kijken naar de SEO-trends.
Drie Nederlandse bedrijven staan in de Europese top qua digital leadership. HEMA, Bol.com en G-Star zijn in een onderzoek van […]
De mede-oprichter van reclamebureau Herc, onderdeel van de ACE-groep, gaat de creatieve koers van Ace vormgeven en uitvoeren.
Matt Lynch wordt CEO van EMEA bij marketingplatform DEPT. Hij zal Global CEO Dimi Albers ondersteunen en nauw samenwerken met Jeanette Kerssens en Sarah Wubben, managing directors van DEPT NL.
Het wordt tijd dat adverteerders hun reclamepraktijk duurzamer gaan benaderen. Koersen op ROAS levert enkele snelle winstjes op. Branding daarentegen is langetermijngericht maar krijgt online nog te weinig aandacht.
In het kader van het samenwerkingsakkoord dat beide bedrijven in december 2021 sloten, voeren Proximus en DPG Media binnenkort enkele vernieuwingen door rond het bekijken van opnames en programma’s in replay op de VTM-zenders. Daarbij wordt ingezet op nieuwe advertentiemodellen, zoals de implementatie van 1 minuut niet-doorspoelbare reclame voorafgaand aan het bekijken van een opgenomen VTM-programma vanaf april. Het nieuwe advertentiemodel moet de lokale mediasector ondersteunen.
Als marketingpartner van bol.com is bureau Dept gepromoveerd tot Gold Partner en Advertising Certified Partner.
Heldere en betekenisvolle merkbeloftes doen, en die ook waar maken, zorgt voor tevreden klanten en verhoogt de betrokkenheid van medewerkers.