Beleggers positief over kwartaal Media.Monks
De koers van het moederbedrijf van Media.Monks stond aan het einde van de ochtend bijna vier procent hoger na publicatie van de kwartaalcijfers.
De koers van het moederbedrijf van Media.Monks stond aan het einde van de ochtend bijna vier procent hoger na publicatie van de kwartaalcijfers.
Met Google Ad Grants kunnen non-profits per maand $10.000 besteden aan advertenties. Omdat je dus niet zelf betaalt moet je strategie ook anders zijn.
‘FAQ schema’ is een gewild ‘rich result’ in Google. Deze vorm van structured data geeft vragen en antwoorden direct in de zoekresultaten weer.
De manier waarop bedrijven interacties hebben met klanten verandert voortdurend. Websitedata, chatbots, enquêtes, contact centers, apps en sociale media, op allerlei manieren krijgen bedrijven feedback. Het is van enorm belang dat al deze interacties worden geanalyseerd en er daadwerkelijk acties op worden ondernomen. Zeggen Stephan Ariesen en Gerben de Boer van Medallia in de videocollectie Emerce Financials.
Consumenten hebben niet zo veel met getallen en overzichten. Financiële bedrijven kunnen beter sturen op gedrag, veranderingen daarin, kleine triggers en voorbeeldfuncties.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een campagne van easyJet met muziek uit Spotify.
Buitenreclame-exploitant JCDecaux start deze week met de plaatsing van grootformaat displays langs drukke toegangswegen in Eindhoven. Dankzij deze uitbreiding claimt het bedrij 7 miljoen impressies per week in en rond de Brainport van Nederland.
Ook in B2B wordt personalisatie steeds belangrijker, zo is wel vaker te horen. Maar wat zijn concreet de invalshoeken waar je het best mee kunt beginnen?
Leen Bakker, Rabobank en Randstad zijn genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2022. Daarnaast maken Vattenfall, Kliniek ViaSana en Goossens Wonen & Slapen kans op de Data Challenger Award, die dit jaar voor het eerst wordt uitgereikt.
Duizenden gratis apps, zoals Wordfeud, Buienradar, Vinted, Shazam en Duolingo, wisselden de afgelopen jaren illegaal persoonsgegevens uit met advertentieplatform MoPub. Dat stelt de Stichting Data Bescherming Nederland (SDBN). SDBN bereidt daarom een massaclaim voor tegen Twitter, de voormalige eigenaar van MoPub.
De papieren reclamefolder wordt nog altijd goed gelezen. Maar liefst 9,6 miljoen mensen bladeren regelmatig door de folder die elke week op de deurmat valt, blijkt uit onderzoek van GfK, De digitale versie van de reclamefolder is inmiddels volwassen geworden met 9,3 miljoen lezers, een verdubbeling ten opzichte van 2018.
Monica Geuze en Enzo Knol zijn op de vingers getikt door de Reclame Code Commissie (RCC). Beide influencers zijn na een klacht aangesproken op hun manier van reclame maken op YouTube, meldt de NOS.
In deze editie onder andere een coverinterview met de CEO’s van TestGorilla en Venly (de nummers 1 en 2 van de Emerce Top 10 European Startups 2022), een feature over hoe (digital) agencies hun invloed kunnen aanwenden voor een betere wereld en een achtergrondverhaal over de toekomst van crypto na de crash. En natuurlijk nog veel meer.
ShowHeroes, een in video gespecialiseerd techbedrijf, lanceert vandaag twee nieuwe advertentieformaten voor video. ‘Widescreen’ en ‘Expander’ zijn groot en draaien om interactie, ook op het kleine scherm.
De jury van de Dutch Search Awards maakte vandaag de shortlist bekend. Dit zijn de agencies en merken die kans maken op een award tijdens de Dutch Search Awards-ceremonie op 2 december 2022 in DeFabrique, Maarssen.