Hagakure: mooie resultaten voor deze nieuwe Search Ads-structuur
Hagakure is de nieuwe Search Ads-structuur van Google die optimaal inspeelt op Machine Learning. De eerste resultaten zijn veelbelovend.
Hagakure is de nieuwe Search Ads-structuur van Google die optimaal inspeelt op Machine Learning. De eerste resultaten zijn veelbelovend.
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.
RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?
Succesvolle marketing bij B2B vraagt om een eigen aanpak. Met dit vijfstappenplan ontwikkel je de best mogelijke B2B-leadgeneratie.
Klarna vertelt op Emerce Fashion hoe het de terreur van shoppingbots op sneakersites omdraaide in een internationaal succesvolle reclamestunt. In Nederland profiteerden twaalf winkels daarvan.
Moet ik wat met Amazon Sponsored Ads? Hoe werkt het in vergelijking met Google Ads? Dit artikel heldert de belangrijkste verschillen op.
Als je via verschillende kanalen met klanten communiceert dan is de inzet van Customer Journey Analytics belangrijk. Drie stappen om te beginnen met CJA.
5PM Group, waar YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm.
Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.
De bestedingen aan Out of Home (OOH) zijn in het eerste kwartaal van 2021 wederom gedaald. Dat blijkt uit cijfers van organisatie Outreach. Bij een budget van 22,6 miljoen euro bedroeg de afname 40 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2020. Dat was voor het grootste deel nog een kwartaal zonder coronamaatregelen.
Personalisatie stuwt economische groei. Met die woorden opende topman Shantanu Narayen van Adobe vanochtend de jaarlijkse Adobe Summit. Adobe heeft zijn Amerikaanse en Europese Summits, die in voorgaande jaren op locatie werden gehouden, virtueel samengevoegd. Wel krijgen Europese en Amerikaanse klanten verschillende content voorgeschoteld.
Veel bedrijven stappen alsnog af van de papieren reclamefolder. Hoe maak je de overstap van print naar online? En hoe behoud je je oude folder-publiek?
Bernard de Vreede, datastrateeg bij Marktplaats over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen.