More stories

Premium

Viktor van der Wijk weg bij Storm Digital

De managing director van Storm Digital verlaat begin volgende maand het marketingbedrijf en draagt de leiding over aan Jasper Dijkstra.

Marketing

Waarom het tijd is voor een nieuw attributie paradigma

De cookie apocalyps gaat een flinke impact hebben op e-business. Het is tijd om fundamenteel anders na te gaan denken over conversie-attributie.

Online marketing
Premium

Weer geruchten over alliantie Publicis en Havas

Opnieuw duiken er geruchten op over een mogelijke fusie van reclamereuzen Publicis en Havas-moeder Vivendi.

Online advertising
Premium

KPN wordt naamsponsor van eDivisie

Met het uitbreiden van zijn sponsorcontract verandert KPN per 30 maart de naam van de eDivisie in KPN eDivisie.

Marketing
Premium

Merkle Nederland opent B2B-tak

Merkle Nederland brengt al zijn B2B-expertise bij elkaar onder een dak en opent een zogeheten B2B hub. Daarmee wil het grootzakelijke instanties helpen met digitale transformatie op het vlak van marketing, sales, commerce en service.

Marketing

Audience-Based planning zet klantbeleving centraal in merkcommunicatie

Bij audience-based planning staat de klantbeleving centraal. Hoe kun je een dergelijke campagne opzetten en welke informatie is daarvoor nodig?

Customer Experience

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Met iOS 14.5 maakt Apple zijn browser Safari naar eigen zeggen sneller en veelzijdiger dan ooit. De tussentijdse software-update voegt veel verbeteringen toe. Bovendien zijn er meer mogelijk­heden om de privacy te waarborgen. Wat betekenen de privacymaatregelen in de Apple iOS 14.5-update voor online-adverteerders? Bekijk de zorgen en meningen van 5 online marketing-experts.

Online marketing
Premium

Fiverr breidt uit met categorie voor digitale datadiensten

Het internationale freelanceplatform Fiverr breidt uit met een nieuwe categorie waarbij het werken met digitale data centraal staat.

Online marketing

Voor een beter klantbeeld heb je geen data nodig maar verhalen

De potentie van data wordt vaak nog niet optimaal benut. Om als bedrijf echt data driven te worden, heb je geen dashboards nodig maar verhalen.

Online marketing
Premium

Pink Marketing, Pünktlich en PEXI samen verder als P3 Agency

De bureaus Pink Marketing, Pünktlich en PEXI gaan samen op in het nieuw te vormen P3 Agency. Van een fusie is strikt genomen geen sprake, want het gaat om drie zusterbedrijven.

Venture
Premium

Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg

Hillenaar Outdoor breidt wederom het netwerk van Digitale Reclamemasten uit. Dit keer met een mast langs de A2 bij Maastricht. Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze Digitale Reclamemast.

Online advertising

De iOS-14 update van Apple: zo vang je de gevolgen op voor Facebook en Insta

Met de iOS-14 update van Apple wijzigt de privacy policy Zo vang je de gevolgen op voor Facebook en Instagram.

Online marketing

Transformeer je website naar een leadmagneet

Ook voor MKB-ondernemers is het heel goed mogelijk om leads te genereren via de eigen website. Vier stappen om meer leads binnen te halen.

Online marketing

Klantrelaties en meer dan winst: ongekende verschuivingen in klantverwachting

Empathie, personalisatie en gebruiksgemak zijn cruciaal voor klantrelaties blijkt uit de vierde editie van het State of the Connected Customer-onderzoek.

Customer Experience

Just Eat Takeaway.com: van Nederlandse speler naar wereldwijd schaalbaar platform

Just Eat Takeaway.com is ruim 20 jaar na de oprichting actief in 23 landen. Maurine Alma, Chief Marketing Officer van JET over de enorme groei van het platform.

Online marketing