De onmisbare waarde van Integrated Testing
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Het online gedrag en de gewoonten van internetgebruikers is flink anders tijdens de coronacrisis. Wie zijn de winnaars en de verliezers?
Winkeliers in Nederland en Duitsland hoeven tot eind mei geen verkoopcommissies te betalen voor het verkopen van kleding via Zalando.
Online Vleeswinkel Bollensteak.nl heeft zich, door de overval van het coronavirus, in een vloek en zucht ontwikkeld van een niche shop voor bbq-fanaten in een landelijk opererende vleeswinkel voor gezinsmaaltijden.
In hoog tempo veranderen digitale samenwerkingstools de structuren op de werkplek. Deze tools worden steeds belangrijker voor de samenwerking en […]
Marketingbureau Prodos uit Den Dolder gaat gratis advies geven rondom Google Ads aan ondernemers en marketeers die omhoog zitten.
Het toenemend gebruik van adblockers en trackerbeperkingen in browsers maken het lastiger om A/B-testen te doen, zegt Frans Appels van LevelUp Group.
De marketingwereld ziet er compleet anders uit dan tien jaar geleden. Naast branding is het belang van performance enorm toegenomen en het aantal kanalen is flink gegroeid. Dit zorgt voor verschillende uitdagingen.
Een eerste analyse van het prijspeil van Amazon in Nederland versus de prijzen in Duitsland laat zien, dat Nederland iets vaker goedkoper is dan Duitsland.
Consumenten hebben steeds sneller door wanneer bedrijven gebruik maken van verkooppraatjes. De doelgroep heeft behoefte aan gepersonaliseerde content en influencer-marketing speelt hier goed op in.
Omnichannel is een foeilelijk woord voor hoe wij tegenwoordig allemaal ons leven inrichten.
De juiste productinformatie speelt een toenemende rol in het verleiden van je klanten tijdens het aankoopproces. Dat klinkt veel B2C-aanbieders al bekend in de oren.
De martech-branche, afgeleid van marketing technology, ontwikkelt zich sneller dan ooit. Een van de belangrijkste uitdagingen daarbij is het voorspellen van consumentengedrag en in het verlengde daarvan het trekken van de aandacht van de consument. Ben je werkzaam in de martech-branche, dan zul je de snelle veranderingen bij moeten benen en de nieuwste trends in de gaten moeten houden. De belangrijkste trends in 2020 op een rij.
Na 12,5 jaar, waaronder 4 jaar in de rol van CMO, vertrekt Jeremiah Albinus bij meubelverkoper fonQ. Hij heeft besloten om nieuwe uitdagingen te verkennen en neemt op 3 april afscheid. Naar een opvolger wordt nog gezocht.
Een kook- en keukenbedrijf uit Singapore zet kunstmatige intelligentie in om te bepalen hoe zijn nieuwe restaurantlabel gaat heten en welke maaltijden bezorgers gaan rondrijden.