More stories

Waarom digitale tooling voor op de werkvloer sociaal moet zijn

In hoog tempo veranderen digitale samenwerkingstools de structuren op de werkplek. Deze tools worden steeds belangrijker voor de samenwerking en […]

Online marketing
Premium

Marketingbureau geeft gratis advies Google Ads

Marketingbureau Prodos uit Den Dolder gaat gratis advies geven rondom Google Ads aan ondernemers en marketeers die omhoog zitten.

Marketing
Premium

‘Adblockers een probleem voor A/B-testen’

Het toenemend gebruik van adblockers en trackerbeperkingen in browsers maken het lastiger om A/B-testen te doen, zegt Frans Appels van LevelUp Group.

Marketing

Full funnel marketing – zo gaan branding en performance succesvol hand in hand

De marketingwereld ziet er compleet anders uit dan tien jaar geleden. Naast branding is het belang van performance enorm toegenomen en het aantal kanalen is flink gegroeid. Dit zorgt voor verschillende uitdagingen.

Online marketing
Premium

Amazon.nl met elektronica soms íets goedkoper dan Amazon.de

Een eerste analyse van het prijspeil van Amazon in Nederland versus de prijzen in Duitsland laat zien, dat Nederland iets vaker goedkoper is dan Duitsland.

Online marketing

Hoe breng je influencer-marketing op een hoger niveau?

Consumenten hebben steeds sneller door wanneer bedrijven gebruik maken van verkooppraatjes. De doelgroep heeft behoefte aan gepersonaliseerde content en influencer-marketing speelt hier goed op in.

Online marketing

Waarom Enterprise Resource Planning (ERP) een integraal onderdeel moet zijn van e-commerce

Omnichannel is een foeilelijk woord voor hoe wij tegenwoordig allemaal ons leven inrichten.

Online marketing

Productinformatie wordt steeds belangrijker, ook in B2B

De juiste productinformatie speelt een toenemende rol in het verleiden van je klanten tijdens het aankoopproces. Dat klinkt veel B2C-aanbieders al bekend in de oren.

PIM

De belangrijkste martech-trends op een rij

De martech-branche, afgeleid van marketing technology, ontwikkelt zich sneller dan ooit. Een van de belangrijkste uitdagingen daarbij is het voorspellen van consumentengedrag en in het verlengde daarvan het trekken van de aandacht van de consument. Ben je werkzaam in de martech-branche, dan zul je de snelle veranderingen bij moeten benen en de nieuwste trends in de gaten moeten houden. De belangrijkste trends in 2020 op een rij. 

Online marketing

CMO Jeremiah Albinus weg bij fonQ

Na 12,5 jaar, waaronder 4 jaar in de rol van CMO, vertrekt Jeremiah Albinus bij meubelverkoper fonQ. Hij heeft besloten om nieuwe uitdagingen te verkennen en neemt op 3 april afscheid. Naar een opvolger wordt nog gezocht.

Online marketing
Premium

AI bepaalt opzet nieuw label van dark kitchen

Een kook- en keukenbedrijf uit Singapore zet kunstmatige intelligentie in om te bepalen hoe zijn nieuwe restaurantlabel gaat heten en welke maaltijden bezorgers gaan rondrijden.

Food
Premium

Saskia Wagenmakers nieuwe voorzitter van IAB Nederland

Nathalie Peters stapt per 11 maart aanstaande op als voorzitter van belangenorganisatie IAB Nederand en geeft het roer over aan Saskia Wagenmakers.

Marketing

Otto.nl zet in op personalisatie

Webwinkel Otto.nl schakelt de technologie van Insider in om zijn online aanbod te personaliseren.

Marketing
Premium

Cookieless advertising, een ramp of een zegen?

Na wat kleine updates in Safari kondigde Google onlangs gelukkig aan dat third party cookies binnen nu en twee jaar zullen verdwijnen. Wat betekent dit voor tech partijen, adverteerders en natuurlijk consumenten?

AVG
Premium

Miljoeneninvestering voor Flowbox

Technologiebedrijf Flowbox heeft 7,5 miljoen euro venture capital opgehaald bij Viking Venture en steekt het geld in verdere Europese uitbreiding.

Venture