Waarom we voor de nieuwe shop van Reef voor het eerst werkten met e-commerceplatform Shopware 6
Reef, zeker onder surfers bekend om zijn slippers, hoopt met de visuele omgeving en keuzehulp een nog bredere doelgroep aan te spreken.
Reef, zeker onder surfers bekend om zijn slippers, hoopt met de visuele omgeving en keuzehulp een nog bredere doelgroep aan te spreken.
Tijdens de lockdown werden mensen opgeroepen om lokale ondernemers te steunen. Onder het motto support your locals kocht men lokaal.
Consumenten staan zelden stil bij het proces dat schuilgaat achter het ontvangen van een pakket. Het is nagenoeg exacte wetenschap om zo snel en efficiënt mogelijk een pakket te bezorgen.
Een jaar na de vernieuwing van de beroemde Fifth Avenue winkel in New York, lanceert Apple donderdag misschien wel zijn meest opvallende winkel in Marina Bay Sands in Singapore.
Online commerce is nog geen logisch gegeven binnen de maakindustrie. Vreemd, want er valt zó veel winst te behalen door beter op het zoek- en koopgedrag in te spelen.
We zitten inmiddels alweer in september en Black Friday 2020 staat voor de deur. Toch zullen de voorbereidingen er dit anders uitzien dan je gewend bent. Volgens Adobe Analytics zal de verkoop van Black Friday en Cyber Monday in 2020 met bijna 20 procent toenemen in vergelijking met de verkoop in dezelfde periode in 2019. Hoe speel je als online retailer in op Black Friday in het ‘Nieuwe Normaal’? Lees het antwoord in deze whitepaper.
De Coronacrisis heeft het shopping gedrag van een grote groep Nederlanders veranderd: nagenoeg een op de drie shoppers bestelde tijdens de crisis vaker online.
Retailers met een goed lopend onlinekanaal komen relatief beter door de crisis, omdat de verschuiving van de vraag naar online deels blijvend is. Dat stelt ABN de vanochtend verschenen Sectorprognose Retail ‘Coronavirus katalysator voor onlineverkopen’.
2020 is een bewogen jaar voor retail in Nederland. Door de lockdown maatregelen hebben sommige retailers het beste jaar ooit.
Supermarktketen PLUS stapt over op elektronische schaplabels als vervanger van de traditionele papieren prijsaanduidingen. De e-schaplabels moeten zorgen voor een efficiencyslag.
De turbulentie in het social advertising landschap heeft zich in de lente en zomer van 2020 voortgezet. De grootste daling van CPM vond plaats in maart en sindsdien zijn de prijzen weer gestegen. CPM-niveaus blijven volatiel en daarom moeten adverteerders alert blijven en hun strategieën blijven aanpassen naarmate de situatie zich ontwikkelt. Dit eBook biedt met name grote adverteerders in retail handvatten en praktische tips voor het optimaliseren van hun advertentiestrategie voor het ‘Nieuwe Normaal’.
OEM’s beginnen beetje bij beetje in te zien dat ook zij de stap naar e-commerce en digitalisering van hun klantcontact zullen moeten zetten.
Bol.com brengt een Franstalige app uit voor potentiële klanten in Brussel en Wallonië. De site blijft wel enkel in het Nederlands beschikbaar. Het aantal aangesloten verkopers steeg afgelopen maanden tot dertigduizend.
Het jaarlijkse trendrapport van dotdigital kijkt naar de tactieken die e-commerce merken zouden moeten toepassen om belangrijke marketinguitdagingen het hoofd te bieden. Verspreid over drie continenten en twaalf landen, hebben zij honderd merken gescoord op basis van criteria variërend van best practices voor e-mail tot omnichannel-acceptatie en gebruikerservaring. Elk merk werd willekeurig geselecteerd en objectief gescoord, afhankelijk van hun toepassing van deze tactieken.
Neem het maar aan van iemand die het geluk had het grootste deel van haar carrière in de hotelsector door te brengen: de sector is veerkrachtig.