Breng je cloud next-level: business-driven en zo simpel mogelijk
De cloud is complex geworden. Cloud-voorzieningen efficiënt inzetten? Neem je zakelijke strategie als uitgangspunt en breng IT dichter bij de business.
De cloud is complex geworden. Cloud-voorzieningen efficiënt inzetten? Neem je zakelijke strategie als uitgangspunt en breng IT dichter bij de business.
McDonald’s gaat samenwerken met Google om AI-toepassingen in te voeren in de kern van zijn bedrijfsprocessen. Een AI wordt onder meer ingezet om orders op te nemen bij de drive-thru.
Een website die voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk is en een lage CO2-voetafdruk heeft is geen vluchtige trend maar wordt essentieel.
TikTok wordt steeds belangrijker. Jongeren gebruiken het steeds meer ook als zoekmachine. TikTok SEO is daarmee een onderwerp geworden.
Door je klantdata te matchen aan Google-ID-’s kun je betere klantprofielen en audiences opstellen, gerichter adverteren en dus geld besparen.
MediaMarkt zoekt naar de grenzen van het concept ‘marketplace’ en verhuurt, bij wijze van proef, winkelruimte aan een derde partij. In dit geval gaat het om 22 vierkante meter met fitnessapparatuur.
Om klantgroepen te kunnen blijven bereiken heb je ‘first-party’ data nodig. Maar niet iedereen kan een grote first-party data stack opbouwen.
De Nederlandse consument geeft volgens ABN AMRO deze maand 730 miljoen euro meer uit dan vorig jaar. De feestdagen zijn echter voor een grote groep geen feestje, want financiële zorgen nemen toe.
Jeremie Brecheisen voert veel gesprekken met HR-managers van grote bedrijven en heeft zo een goede indruk van hoe het er op dat gebied voorstaat. Hoe zorg je écht voor tevreden werknemers?
‘Third-party’ cookies worden uitgefaseerd en iets anders is nodig om prestaties te meten. ‘Server-side’ tracking is een goed privacyvriendelijk alternatief.
De werkcultuur in Korea is heel anders dan die in Nederland, maar er zijn ook overeenkomsten. Alvin Chan kent beide en deelt zijn ervaringen.
AI heeft ook rond SEA nogal wat veranderd. Veel is geautomatiseerd en daarmee gemakkelijker geworden. Anderzijds hebben we ook controle en inzicht verloren.
Jeanine Holscher vertrekt per 1 januari 2024 als CEO van Blokker en zal worden opgevolgd door de huidige inkoopdirecteur van Blokker, Pauline Boerman.
Waar ligt de grens tussen verleiden en misleiden bij online verkoop? Er wordt harder opgetreden. Een richtlijn: staat het belang van de klant centraal?
Iedereen wil de aandacht van de consument te trekken in de drukke decembermaand. Hoe zorg je ervoor dat consumenten dan aan jouw merk denken?