More stories

Iedereen roept ‘ja’ bij mobile first, Filippa K laat zien dat je ook echt niet zonder kunt

Het is één van die onderwerpen waarvan we allemaal weten dat het super belangrijk is, maar die we in de praktijk toch weer vergeten: mobile first.

Mobile

Effectieve personalisatie: handleiding voor een CMO

Elke marketeer weet dat de verwachtingen van consumenten hoger zijn dan ooit. Ze willen niet alleen de keuze hebben uit […]

Online marketing

Contentmarketingaanpak in huis optuigen of (deels) uitbesteden

In een poll op LinkedIn vroeg ik recent naar hét dilemma waar elke marketingprofessional of -ondernemer vroeg of laat mee te maken krijgt.

Contentmarketing

Hoe conversieoptimalisatie ook nu het verschil kan maken

Door ‘the great lockdown’ is het gedrag en de besteding van de consument plotseling veranderd. De situatie van voor de […]

Conversie

Hoe MindCampus volledig digitaal ging door corona

MindCampus werd door de coronacrisis genoopt om haar cursusaanbod volledig te digitaliseren. “Corona bracht ons in een digitale versnelling.”

Marketing automation
Premium

SAP introduceert klantportaal SAP for Me

Klanten van SAP hebben voortaan toegang tot een nieuw klantportaal: SAP for Me. Het portaal biedt klanten een gepersonaliseerd en transparant overzicht van hun gehele SAP-productportfolio.

B2B Digital

Campagnepanel: ‘Fantastisch en fantastischer’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een campagne van Reporters without Borders in Minecraft over persvrijheid en censuur omzeilen. 

Online marketing

Hoe bereik je de perfecte mix tussen een Google Ad Grants en Google Ads zoekcampagne

Je Google Ad Grants campagne aanvullen met een betaalde Google Ads zoekcampagne? In dit blog lees je waarom je dat moet willen.

Online advertising

Sneller digitaal innoveren met een headless CMS als uitvalsbasis

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.

CMS

Zo is Philips tot een volwassen martech-stack gekomen

Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging.

Online marketing

Corona… en nu? Ondernemerslessen uit crisistijd sinds de internetbubbel

Sinds het knappen van de internetbubbel aan het einde van de vorige eeuw hebben techbedrijven verschillende crisissen voor de kiezen gekregen.

Coronacrisis

Aandelen verhandelen via de Bitcoin blockchain, de toekomst van de beurs?

Als je een aandeel koopt via je Nederlandse broker staan er gemiddeld vier tussenpersonen tussen de koper en het aandeel. Bitcoin blockchain kan dat veranderen.

Crypto

Negen video’s over sales die je op weg helpen in 2020

Wanneer heb je als marketeer voor het laatst een video over sales gekeken? Naast de bekende zaken waar een marketeer zijn kennis over moet bijhouden, is het ook belangrijk om inzicht te krijgen in het salesproces. Na het zien van deze 9 inspirerende videos over sales, mag je jezelf met recht een ‘smarketeer’ noemen.

Dialogue Marketing

SEO A/B testing bij Hunkemöller resulteert in substantiële businessresultaten

A/B testen is een bekend begrip voor customer experience optimization (CXO) of het optimaliseren van advertenties. Het resulteerde voor modemerk Hunkemöller in een substantiële groei.

SEO

Klantbehoud in de tijd van zero effort

In maart 2020 heeft de grootste digitale opleiding plaatsgevonden, die de wereld ooit heeft gezien. Digitale meetings zijn in sneltempo het nieuwe normaal geworden.

Customer Loyalty