Hoe overtuig je je organisatie dat je moet blijven innoveren?
De coronacrisis heeft de snelheid van innovatie en disruptie nog eens verder opgekrikt. De crisis biedt uitgelezen kansen om flink […]
De coronacrisis heeft de snelheid van innovatie en disruptie nog eens verder opgekrikt. De crisis biedt uitgelezen kansen om flink […]
Tot wel 190% meer omzet, tegen eenzelfde of hogere Search ROI, genereren door middel van een Searchaanpak? Het lijkt te mooi om waar te zijn.
De Foodora-hack maakte het onlangs weer pijnlijk duidelijk: als digitale sector moeten we ons veel meer inspannen voor databeveiliging.
Het is één van die onderwerpen waarvan we allemaal weten dat het super belangrijk is, maar die we in de praktijk toch weer vergeten: mobile first.
Elke marketeer weet dat de verwachtingen van consumenten hoger zijn dan ooit. Ze willen niet alleen de keuze hebben uit […]
In een poll op LinkedIn vroeg ik recent naar hét dilemma waar elke marketingprofessional of -ondernemer vroeg of laat mee te maken krijgt.
Door ‘the great lockdown’ is het gedrag en de besteding van de consument plotseling veranderd. De situatie van voor de […]
MindCampus werd door de coronacrisis genoopt om haar cursusaanbod volledig te digitaliseren. “Corona bracht ons in een digitale versnelling.”
Klanten van SAP hebben voortaan toegang tot een nieuw klantportaal: SAP for Me. Het portaal biedt klanten een gepersonaliseerd en transparant overzicht van hun gehele SAP-productportfolio.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een campagne van Reporters without Borders in Minecraft over persvrijheid en censuur omzeilen.
Je Google Ad Grants campagne aanvullen met een betaalde Google Ads zoekcampagne? In dit blog lees je waarom je dat moet willen.
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen je vakgebied? Volg Emerce dan ook op social: LinkedIn, Twitter en Facebook.
Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging.
Sinds het knappen van de internetbubbel aan het einde van de vorige eeuw hebben techbedrijven verschillende crisissen voor de kiezen gekregen.
Als je een aandeel koopt via je Nederlandse broker staan er gemiddeld vier tussenpersonen tussen de koper en het aandeel. Bitcoin blockchain kan dat veranderen.