Zo check je of Self-Service BI bij je organisatie past
Afdelingen die volledig samenwerken, eindgebruikers die zelf beslissingen nemen op basis van data en daarnaast volledige vertrouwen in de data.
Afdelingen die volledig samenwerken, eindgebruikers die zelf beslissingen nemen op basis van data en daarnaast volledige vertrouwen in de data.
Op 11 december 2019 onthulde Ursula von der Leyen, de voorzitter van de Europese Commissie, de “Green Deal”; een routekaart om van Europa in 2050 het eerste koolstofneutrale continent te maken
Het 3H-model van Google is een mooie methode om een afwisselende contentmarketingstrategie voor je webshop te maken.
Meer dan de helft van alle Nederlanders ondervindt problemen met het doen van online aankopen. Dat blijkt uit onderzoek van het CBS.
Bij het Corona-proof teamuitje hoorde een lunch. Met de handen vochtig van de verplichte desinfectans aten we op grote afstand van elkaar ons broodje.
Content-ideeën verzamelen voor Business to Business (B2B) websites valt vaak niet mee. Hoe kickstart je je campagne wél op de juiste manier?
Hieronder vindt u oude koek. Die superactueel is. Het namaken van producten of onderscheidingstekens van de concurrent is immers van […]
De afgelopen jaren is display, mede dankzij de opkomst van programmatic advertising, niet meer weg te denken uit de marketingwereld.
Tracking cookies helpen marketeers om gericht te kunnen adverteren. Hoe moet dat nu de regels langzaam worden aangescherpt?
De groei van programmatic advertising en het uitdijende inventory-landschap vergroten de vraag naar transparantie.
Geen marketingmiddel is sterker dan het geloof van de medewerkers in de producten en diensten die het bedrijf aanbiedt.
Dankzij AI en smart video groeit beveiliging naar realtime video-analyse, met meer inzichten uit beveiligingsvideo’s.
De coronacrisis heeft de snelheid van innovatie en disruptie nog eens verder opgekrikt. De crisis biedt uitgelezen kansen om flink […]
Tot wel 190% meer omzet, tegen eenzelfde of hogere Search ROI, genereren door middel van een Searchaanpak? Het lijkt te mooi om waar te zijn.
De Foodora-hack maakte het onlangs weer pijnlijk duidelijk: als digitale sector moeten we ons veel meer inspannen voor databeveiliging.