Mark Appel (CM.com) ‘Wat moet ik met conversational marketing?’
Mark Appel is chief marketing officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing bij bedrijven als Exact, Twinfields en Apple.
Mark Appel is chief marketing officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing bij bedrijven als Exact, Twinfields en Apple.
In 2019 besteedde adverteerders zo’n 2,2 miljard euro van het totale marketingbudget aan digital advertising. Daarmee steeg het totale aandeel van digital advertising naar 61%
Mark Appel is Chief Marketing Officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing, waarvan hij al zeker tien jaar bezig is met marketing automation.
Met drie kleine aankondigen luidt Tim Cook en zijn team een nieuw tijdperk in waarin onze telefoon er totaal anders uit gaat zien.
Storytelling geeft bepaalde herkenbare patronen aan informatie, waardoor we er betekenis aan geven. Op deze manier begrijpen we het leven en kunnen we dit overdragen.
Digitale transformatie was voor een lange tijd het gesprek in de boardrooms van corporate Nederland. Sinds dit jaar kan echter geen enkel bedrijf er nog omheen.
Binnen het CRO-werkveld en specifiek bij A/B testen, zet men graag user experience experts in. Zij vormen een brug tussen data en psychologie.
Michiel van Riemsdijk is commercieel directeur van Adeptive. Hij heeft twintig jaar ervaring in emailmarketing, marketing automation en datagedreven marketing.
Just Eat Takeaway.com laat een nieuw B2B e-commerceplatform bouwen voor restaurants. Vanuit deze omgeving kunnen ondernemers inkopen bij leveranciers doen.
Je knippert één keer met je ogen en opeens zijn er weer nieuwe functies binnen LinkedIn. De kans bestaat dat je sommige alweer vergeten bent of zelf gemist hebt.
De drukte waarmee webwinkels de afgelopen maanden te maken kregen, onderstreept nog eens het belang van de juiste hosting-oplossing.
Terwijl LinkedIn qua features opschuift naar platformen als Facebook en Instagram, rukken ook de zakelijke influencers op. Dat biedt kansen, maar werkt ook net even anders.
Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.
Strong Customer Authentication (SCA) is de nieuwste vereiste in betalingen van de EU-wetgeving en werd in september 2019 aangekondigd.
Met keukenformule Hello Kitchen gooit moederbedrijf De Mandemakers Groep (DMG) het over een andere boeg: het nieuwe oriëntatieproces start opvallend genoeg buiten de eigen kanalen, onder meer op Pinterest.