More stories

Mark Appel (CM.com) ‘Wat moet ik met conversational marketing?’

Mark Appel is chief marketing officer bij CM.com en heeft al twintig  jaar ervaring in de marketing bij bedrijven als Exact, Twinfields en Apple.

Online marketing

Een te eenzijdige blik op vandaag, creëert een achterstand voor morgen

In 2019 besteedde adverteerders zo’n 2,2 miljard euro van het totale marketingbudget aan digital advertising. Daarmee steeg het totale aandeel van digital advertising naar 61%

Strategy

Mark Appel (CM.com): ‘Tien jaar ervaring in marketing automation, hoe zou ik het anders doen?’

Mark Appel is Chief Marketing Officer bij CM.com en heeft al twintig jaar ervaring in de marketing, waarvan hij al zeker tien jaar bezig is met marketing automation.

Marketing automation

Hoe Apple zich op lijkt te maken voor een nieuwe toekomst voor apps

Met drie kleine aankondigen luidt Tim Cook en zijn team een nieuw tijdperk in waarin onze telefoon er totaal anders uit gaat zien.

Innovatie

Hoe echte verhalen van echte mensen je merk dichter bij de consument brengt

Storytelling geeft bepaalde herkenbare patronen aan informatie, waardoor we er betekenis aan geven. Op deze manier begrijpen we het leven en kunnen we dit overdragen.

Strategy

Nieuwe digitale verdienmodellen voor de creatieve industrie

Digitale transformatie was voor een lange tijd het gesprek in de boardrooms van corporate Nederland. Sinds dit jaar kan echter geen enkel bedrijf er nog omheen.

Digital Transformation

De taken van een UX expert in een CRO-proces

Binnen het CRO-werkveld en specifiek bij A/B testen, zet men graag user experience experts in. Zij vormen een brug tussen data en psychologie.

Customer Experience

Michiel van Riemsdijk (Adeptiv): ‘Dit zijn de trends in marketing automation’

Michiel van Riemsdijk is commercieel directeur van Adeptive. Hij heeft twintig jaar ervaring in emailmarketing, marketing automation en datagedreven marketing.

Marketing automation
Premium

Nieuwe marketplace Takeaway.com voor digitalisering restaurants

Just Eat Takeaway.com laat een nieuw B2B e-commerceplatform bouwen voor restaurants. Vanuit deze omgeving kunnen ondernemers inkopen bij leveranciers doen.

E-commerce

De nieuwste features van LinkedIN – hoe gebruik je ze?

Je knippert één keer met je ogen en opeens zijn er weer nieuwe functies binnen LinkedIn. De kans bestaat dat je sommige alweer vergeten bent of zelf gemist hebt.

Marketing

Waarom e-commerce (juist nu) gebaat is bij cloud hosting  

De drukte waarmee webwinkels de afgelopen maanden te maken kregen, onderstreept nog eens het belang van de juiste hosting-oplossing.

Hosting

Influencers: next step in b2b-marketing?

Terwijl LinkedIn qua features opschuift naar platformen als Facebook en Instagram, rukken ook de zakelijke influencers op. Dat biedt kansen, maar werkt ook net even anders.

Marketing

Een goed gesprek over de ultieme customer experience: zorg die verder gaat

Freek Oldenhuis Arwert van Oracle bespreekt met marketing automation-specialist Jory Leenen van zorgverzekeraar CZ de dementie-campagne bij de zorgverzekeraar.

Customer Experience

Heeft je webwinkel Europese klanten? Dan moet Strong Customer Authentication geregeld zijn

Strong Customer Authentication (SCA) is de nieuwste vereiste in betalingen van de EU-wetgeving en werd in september 2019 aangekondigd.

Payment

Keukenformule Hello Kitchen kiest ‘online first’ en geeft Pinterest prominente rol

Met keukenformule Hello Kitchen gooit moederbedrijf De Mandemakers Groep (DMG) het over een andere boeg: het nieuwe oriëntatieproces start opvallend genoeg buiten de eigen kanalen, onder meer op Pinterest.

Online marketing