Generatieve AI en Large Language Models: de risico’s, de AVG en je aansprakelijkheid
De gevaren van AI en Large Language Models zijn aanzienlijk: misinformatie, auteursrecht, milieulast, plus de AVG en je eigen juridische aansprakelijkheid.
De gevaren van AI en Large Language Models zijn aanzienlijk: misinformatie, auteursrecht, milieulast, plus de AVG en je eigen juridische aansprakelijkheid.
Het Nederlandse bedrijf Skantrae is vanwege een verbreding van haar portfolio genoodzaakt om de digitale klantreis te herzien. Met bouwmarkten, groothandels en zzp’ers als klant wil het houtbedrijf, dat vooral bekend is om zijn deuren, een eigentijds pakket aan tools aanbieden om haar assortiment te ontsluiten. Hoe start je zo’n proces? Frank van Putten vertelt er meer over bij Digital Marketing TV.
Voor B2B-shops met verouderde techniek is omschakelen lastig: het brengt kosten en risico’s. Replatformen is de migratie naar een toekomstbestendig systeem.
‘Content is king’… als je productgegevens ook echt kloppen. In de woonbranche, met de vele merken, producten, varianten en kleuren is dat niet eenvoudig.
Hier heb ik er nog weinig over gehoord, maar internationaal leidt IAB’s nieuwe classificatie van video-advertenties tot kritiek. De indeling is kortzichtig.
Het Nederlandse MKB is internationaal georiënteerd. Een groot deel exporteert naar het buitenland. Wie dat niet doet noemt verschillende belemmeringen.
Voor het bieden van gepersonaliseerde digitale ervaringen is een Digital Experience Platform onmisbaar. Het gaat vooral om hoe je hiermee relevantie biedt.
Je wilt online zichtbaar zijn en bij voorkeur alleen jouw doelgroep bereiken: op het juiste moment, op de juiste plaats en met de juiste boodschap.
Cyberveiligheid is voor het MKB extra lastig: dreiging neemt toe en de middelen zijn beperkt. Toch kun je je met een aantal basisstappen al goed beschermen.
In B2B is nog een wereld te winnen in de platformeconomie. Partijen die nu een goed platform ontwikkelen hebben kans de nieuwe standaard te worden.
AI is een stap in een millenia durend proces van technologie die menselijke specialisatie aandrijft: nieuwe toepassingen scheppen ruimte voor creativiteit.
De ouderwetse houtindustrie digitaliseren valt niet mee. Dat vertelde David de Jong van VonWood gisteren op Emerce B2B Digital in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
De koppeling van Google Search Central en BigQuery schept kansen om grotere hoeveelheden data te analyseren en dus meer data-inzichten te verwerven.
Wat ooit begon als een kleine herenkledingwinkel in Tilburg, is uitgegroeid tot een wereldwijde speler in de textielbranche. Nog steeds in Tilburg en nog steeds in de familie.
In deze whitepaper worden de verschillende manieren waarop de B2B sector directe verkoop kan verkennen en aan het verkennen is onderzocht.