More stories

Het nut van scripts binnen Google Ads (en Microsoft-Bing)

Het loont om zelf met scripts aan de gang te gaan. Zelfs eenvoudige scripts kunnen je inzicht geven in campagne-uitgaven of je helpen met zoektermen.

Analytics

Veel B2B-bedrijven aarzelen over een e-commerceplatform: zo overtuig je ze

Managers in B2B zien weerstand rond investeringen in een e-commerceplatform. Dat is een gemiste kans, maar met goede argumenten is daar iets aan te doen.

E-commerce platforms

De ‘digital enabler’: een cruciale rol voor het marketingteam van de toekomst

Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De ‘digital enabler’ heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.

Digital Transformation

Drie SaaS-trends waar bedrijven op moeten letten

SaaS-gebruik blijft stijgen. Let op deze drie trends: effectief beheer; steeds meer ‘verticale’ SaaS; de opkomst van betalen voor daadwerkelijk gebruik.

Service Design
Premium

AI in de praktijk: Spectrum Intelligence zet mensen op het autismespectrum in voor AI

De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.

Artificial Intelligence

Efficiënt online adverteren: personaliseren, diversificeren en gebruiksgemak

‘Engagement’ is nodig voor efficiënt adverteren. Uitgevers kunnen relaties met lezers bouwen en ook contentdiversificatie en snel werkende websites helpen.

Online advertising

B2B e-commerce: hoe bouw je een moderne online buyer journey?

Ben jij als B2B organisatie op zoek naar een toekomstbestendige aanpak? In deze paper geeft Incentro de perfecte fundering hiervoor.

B2B Digital

Vijf tijdbesparende ChatGPT-prompts voor SEO-specialisten

ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?

SEO

De Yandex leak: waardevolle SEO-informatie

Recent lekte de broncode van Yandex uit. Die geeft een blik op hoe websites daar worden gerangschikt. Waarschijnlijk werkt Google deels op dezelfde manier.

SEO

Marketing in 2030: voortgedreven door technologie en verrijkt door mensen

De traditionele rolverdeling tussen sales en marketing gaat veranderen. Sommige zaken worden geautomatiseerd. Andere vragen om de persoonlijke touch.

Digital Transformation

Adverteren? Claim de content waar je mee geassocieerd wilt worden

Dagelijks verschijnen er miljoenen artikelen. Voor een merk bieden die mogelijkheden om relevant te zijn in de belevingswereld van je potentiële klant.

Online advertising

Schaalbaar en stapsgewijs digitaliseren? Denk eens aan een Team-as-a-Service

Ontwikkelcapaciteit niet zelf in huis? Met Team-as-a-Service worden projecten uitgevoerd door externe ontwikkelaars die op afroep vaker ingeschakeld worden.

Research and development
Premium

Voorbij de hype: een kijkje in de toekomst van ChatGPT

We maken de eerste balans op. Is ChatGPT een blijvertje? Hoe zullen Google en Microsoft erop anticiperen en hoe groot is de invloed van ChatGPT nu écht?

Artificial Intelligence

De toekomst van content: kwaliteit blijft leidend

Wat is de toekomst van content? Een duik in het huidige contentlandschap met voorbeelden en bronnen en een heldere blik op de toekomst.

Digital Transformation

Als Google Analytics verboden wordt: welk van de vier scenario’s kies je?

Gaat Google Analytics verboden worden? Hoe en wanneer begin je aan een alternatief? Vier scenario’s voor data verzamelen bij een toekomstig verbod.

Analytics