More stories

Drie redenen waarom een sourcingplatform om meer dan verkoop gaat

Drie trends die rond sourcingplatforms naar voren komen: overzichtelijk management, extra diensten, en het belang van het goed kennen van je klanten.

Fulfillment

Onderzoek: wat bureaus doen en hoe ze presteren

Onderzoek toont: bureaus groeien maar laten ook kansen tot verbetering liggen, bijvoorbeeld rond de manier van facturering en inzicht in de winstgevendheid.

Digital Agencies

SLBdiensten: business transformatie met behulp van composable

SLBdiensten ging over naar een volledige nieuw systeem: dat bracht groter gebruiksgemak voor klanten en een frisse blik op de eigen bedrijfsprocessen.

Composable Commerce

Succesvolle B2B- en D2C-marketing: aandachtspunten voor de basis en de versnelling

Digitale marketing draait om de klant, business en technologie. Er zijn twee fases van digitale volwassenheid van B2B-bedrijven: de basis en de versnelling.

B2B Digital

Zeven trends in B2B e-commerce die de toekomst gaan bepalen

De grote veranderingen in B2B e-commerce gaan door: zoeken met AI, digitale zelfbediening, visualisatie, PWA’s, duurzaamheid in e-fulfilment en meer.

Digital Transformation

Zo maak je een goede SEO-rapportage voor het management

SEO-gegevens zijn ook voor het hogere management relevant, maar daarvoor moet je ze wel op een geschikte manier presenteren: tips voor hoe je dat aaanpakt.

Analytics

Mathijs de Wit (Newion): ‘Je staat als investeerder niet in de spotlights’

Newion’s investeringsmodel is succesvol: vroeg instappen in B2B SaaS-bedrijven. Managing partner Mathijs de Wit legt uit de strategie van Newion precies is.

Start-ups

Het nut van scripts binnen Google Ads (en Microsoft-Bing)

Het loont om zelf met scripts aan de gang te gaan. Zelfs eenvoudige scripts kunnen je inzicht geven in campagne-uitgaven of je helpen met zoektermen.

Analytics

Veel B2B-bedrijven aarzelen over een e-commerceplatform: zo overtuig je ze

Managers in B2B zien weerstand rond investeringen in een e-commerceplatform. Dat is een gemiste kans, maar met goede argumenten is daar iets aan te doen.

E-commerce platforms

De ‘digital enabler’: een cruciale rol voor het marketingteam van de toekomst

Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De ‘digital enabler’ heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.

Digital Transformation

Drie SaaS-trends waar bedrijven op moeten letten

SaaS-gebruik blijft stijgen. Let op deze drie trends: effectief beheer; steeds meer ‘verticale’ SaaS; de opkomst van betalen voor daadwerkelijk gebruik.

Service Design
Premium

AI in de praktijk: Spectrum Intelligence zet mensen op het autismespectrum in voor AI

De arbeidsparticipatie van mensen op het autismespectrum is laag. Spectrum Intelligence biedt deze mensen werk op het gebied van data-annotatie voor AI.

Artificial Intelligence

Efficiënt online adverteren: personaliseren, diversificeren en gebruiksgemak

‘Engagement’ is nodig voor efficiënt adverteren. Uitgevers kunnen relaties met lezers bouwen en ook contentdiversificatie en snel werkende websites helpen.

Online advertising

B2B e-commerce: hoe bouw je een moderne online buyer journey?

Ben jij als B2B organisatie op zoek naar een toekomstbestendige aanpak? In deze paper geeft Incentro de perfecte fundering hiervoor.

B2B Digital

Vijf tijdbesparende ChatGPT-prompts voor SEO-specialisten

ChatGPT zet SEO-specialisten op scherp. De verleiding om ChatGPT in te zetten is groot, maar de angst voor represailles van Google ook. Wat kan wel?

SEO