More stories

De ‘Make It Personal’ strategie van Tony’s Chocolonely

Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.

B2B Digital

SaaS-ontwikkelaars in gesprek: keuzes in focus en de strijd om talent

SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?

Research and development

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital

‘Reference Man’: een oproep voor een verantwoorde inzet van technologie

De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.

Data

Conversieoptimalisatie bij B2B-e-commerce: zo ga je te werk

E-commerce wordt voor B2B steeds belangrijker: meer aandacht voor conversieoptimalisatie. Wat zijn B2B-conversies, hoe meet je ze, en hoe verbeter je ze?

Conversie

Investeer in digitale veiligheid van applicaties en voorkom herstelwerk achteraf

Een Low-Code Development Platform kan veel zorgen uit handen nemen bij het veilig houden van applicaties. Het helpt je zicht te houden op het totaal.

Research and development

Metaverse: van belofte naar nieuwe realiteit en wat je nu al kunt doen

De metaverse lijkt voor ‘gewone’ e-commercebedrijven nog toekomstmuziek. Toch kan de overgang nu al beginnen. Lees wat eraan komt en wat je nu al kunt doen.

Web-design

Hoe Startpagina.nl voor een hoger percentage gebruikerstoestemming zorgde

Toestemming vragen voor cookies is een drempel voor je website. Startpagina.nl reduceerde ‘bounces’ en verhoogde ‘opt-ins’ door pop-up-berichten te testen.

Web performance

Start-up Uni-Life: nieuwe investeerders gevonden

Recent rondde start-up Uni-Life de tweede financieringsronde af. Vijf vragen aan  oprichter Joep Annega over zijn ervaringen en plannen.

Start-ups

Een datagedreven contentstrategie voor contextual advertising: de case van Kia

Contextual AI kan inzicht geven in hoe je merk geassocieerd wordt met bepaalde merkwaarden. Zo kun je je doelgroep daar bereiken waar de concurrent niet is. 

Campagnes

Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

Hoe ga je bij Data Science van een abstracte term naar praktische toepassingen? Voorbeelden en advies om meer waarde uit data te halen. 

B2B Digital

Podcast The Brief: Ernst-Jan Pfauth over De Correspondent en het web 3.0

The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.

Publishing

Hoe zorg je voor klantgerichte verbetering van je one-stop-shop?

Door met feedback van klanten je tools te optimaliseren bedien je niet alleen je klant beter, maar vergroot je ook de adoptie van je tools.

B2B Digital

Helft van B2B-webshops voldoet niet aan verwachtingen van de klant

Dit zijn de belangrijkste conclusies uit het 2022 B2B Buyer Rapport, waarin 1200 B2B-kopers zijn ondervraagd.

B2B Digital

Hoe AI kan helpen bij due diligence

Het digitaliseren van informatiestromen zorgt voor efficiëntere bedrijfsovernames. En maakt de weg vrij voor de volgende efficiëntieslag: de inzet van AI.

Data