More stories

Haal het maximale uit LinkedIn: 8 tips voor meer impact

Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts! 

Social

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation

Hybride werken en de phishing-epidemie: ‘zero-trust’ als middel tegen ‘big phish’

Phishing wordt een steeds groter probleem door thuiswerken, hybride werken en mobiele apparaten. ‘Zero-trust’-beveiliging is de beste verdedigingsstrategie.

Security

Intertoys: hoe bouw je een omnichannel brand-strategie in corona-tijd?

Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?

B2B Digital

Hoe Danone met een omnichannel-aanpak inspeelt op steeds veranderend klantgedrag

Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?

B2B Digital

Vier actuele e-commerceproblemen die een ‘headless’ systeem op kan lossen

E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.

CMS

De toekomst van beauty? Beauty-tech!

De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.

B2B Digital

De ‘Make It Personal’ strategie van Tony’s Chocolonely

Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.

B2B Digital

SaaS-ontwikkelaars in gesprek: keuzes in focus en de strijd om talent

SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?

Research and development

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital

‘Reference Man’: een oproep voor een verantwoorde inzet van technologie

De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.

Data

Conversieoptimalisatie bij B2B-e-commerce: zo ga je te werk

E-commerce wordt voor B2B steeds belangrijker: meer aandacht voor conversieoptimalisatie. Wat zijn B2B-conversies, hoe meet je ze, en hoe verbeter je ze?

Conversie

Investeer in digitale veiligheid van applicaties en voorkom herstelwerk achteraf

Een Low-Code Development Platform kan veel zorgen uit handen nemen bij het veilig houden van applicaties. Het helpt je zicht te houden op het totaal.

Research and development

Metaverse: van belofte naar nieuwe realiteit en wat je nu al kunt doen

De metaverse lijkt voor ‘gewone’ e-commercebedrijven nog toekomstmuziek. Toch kan de overgang nu al beginnen. Lees wat eraan komt en wat je nu al kunt doen.

Web-design

Hoe Startpagina.nl voor een hoger percentage gebruikerstoestemming zorgde

Toestemming vragen voor cookies is een drempel voor je website. Startpagina.nl reduceerde ‘bounces’ en verhoogde ‘opt-ins’ door pop-up-berichten te testen.

Web performance