Zes voordelen van programmatisch leren voor je bedrijf
Goede bij- en omscholingsmogelijkheden zijn belangrijk om personeel te behouden. Hoe doe je dat zo succesvol mogelijk? Programmatisch is een goede manier.
Goede bij- en omscholingsmogelijkheden zijn belangrijk om personeel te behouden. Hoe doe je dat zo succesvol mogelijk? Programmatisch is een goede manier.
Start-up Storro maakt het makkelijker om, via je verkenner, bestanden veilig op te slaan in de cloud. Zes vragen aan mede-oprichter Friso Stoffer.
De CO2-uitstoot van de IT-sector is veel groter dan vaak wordt gedacht. Met het gebruik van ‘refurbished’ hard- en software is veel milieuwinst te behalen.
Een uitgebreide duik in de acht belangrijkste trends die consumentengedrag (gaan) bepalen: technologie, economie, metaverse en meer.
Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts!
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
Phishing wordt een steeds groter probleem door thuiswerken, hybride werken en mobiele apparaten. ‘Zero-trust’-beveiliging is de beste verdedigingsstrategie.
Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?
Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?
E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.
De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.
Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.
SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?
Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?
De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.