De ‘Make It Personal’ strategie van Tony’s Chocolonely
Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.
Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.
SaaS-ontwikkelaars hebben te maken met heel snelle technologische ontwikkelingen. Welke keuzes brengt dat mee? Hoe zorg je voor de juiste focus en mensen?
Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?
De witte standaardman bepaalt nog altijd hoe dingen worden vormgegeven. Het groeiende gebruik van AI maakt de noodzaak voor meer bewustwording nog groter.
E-commerce wordt voor B2B steeds belangrijker: meer aandacht voor conversieoptimalisatie. Wat zijn B2B-conversies, hoe meet je ze, en hoe verbeter je ze?
Een Low-Code Development Platform kan veel zorgen uit handen nemen bij het veilig houden van applicaties. Het helpt je zicht te houden op het totaal.
De metaverse lijkt voor ‘gewone’ e-commercebedrijven nog toekomstmuziek. Toch kan de overgang nu al beginnen. Lees wat eraan komt en wat je nu al kunt doen.
Toestemming vragen voor cookies is een drempel voor je website. Startpagina.nl reduceerde ‘bounces’ en verhoogde ‘opt-ins’ door pop-up-berichten te testen.
Recent rondde start-up Uni-Life de tweede financieringsronde af. Vijf vragen aan oprichter Joep Annega over zijn ervaringen en plannen.
Contextual AI kan inzicht geven in hoe je merk geassocieerd wordt met bepaalde merkwaarden. Zo kun je je doelgroep daar bereiken waar de concurrent niet is.
Hoe ga je bij Data Science van een abstracte term naar praktische toepassingen? Voorbeelden en advies om meer waarde uit data te halen.
The Brief is een podcast over content, marketing en creatie. Deze keer met Ernst-Jan Pfauth, medeoprichter van de De Correspondent.
Door met feedback van klanten je tools te optimaliseren bedien je niet alleen je klant beter, maar vergroot je ook de adoptie van je tools.
Dit zijn de belangrijkste conclusies uit het 2022 B2B Buyer Rapport, waarin 1200 B2B-kopers zijn ondervraagd.
Het digitaliseren van informatiestromen zorgt voor efficiëntere bedrijfsovernames. En maakt de weg vrij voor de volgende efficiëntieslag: de inzet van AI.