Third-party cookies: Google’s FLoC wordt Topics, maar ook dat is schijnoplossing
Third-party cookies gaan verdwijnen maar een oplossing is er nog niet. Google gaat nu FLoC vervangen door Topics. Ook dat zal concreet weinig verbeteren.
Third-party cookies gaan verdwijnen maar een oplossing is er nog niet. Google gaat nu FLoC vervangen door Topics. Ook dat zal concreet weinig verbeteren.
E-commerce is een disruptor, ook van je eigen operationele cultuur. Een bedrijfsbrede strategie is nodig, want je digitale ambities hebben invloed op alles.
Een cloud data warehouse met veel tools eromheen: dat is de moderne data stack. Wat kan zo’n data stack, welke mogelijkheden zijn er, en hoe werk je ermee?
Voor B2B moet e-commerce worden gezien als een strategie en niet alleen als een extra verkoopkanaal naast mailen, bezoekjes en de telefoon.
Goede bij- en omscholingsmogelijkheden zijn belangrijk om personeel te behouden. Hoe doe je dat zo succesvol mogelijk? Programmatisch is een goede manier.
Start-up Storro maakt het makkelijker om, via je verkenner, bestanden veilig op te slaan in de cloud. Zes vragen aan mede-oprichter Friso Stoffer.
De CO2-uitstoot van de IT-sector is veel groter dan vaak wordt gedacht. Met het gebruik van ‘refurbished’ hard- en software is veel milieuwinst te behalen.
Een uitgebreide duik in de acht belangrijkste trends die consumentengedrag (gaan) bepalen: technologie, economie, metaverse en meer.
Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts!
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
Phishing wordt een steeds groter probleem door thuiswerken, hybride werken en mobiele apparaten. ‘Zero-trust’-beveiliging is de beste verdedigingsstrategie.
Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?
Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?
E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.
De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.