Online personaliseren voor B2B: makkelijker dan je denkt
B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.
B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.
Door goed te personaliseren kan de conversieratio een sprong maken en wie wil dat nou niet? Waar begin je en hoe pak je het goed aan?
In de achttiende eeuw kende de winkelier de klant persoonlijk, met de komst van massamedia en zelfbediening raakten we het contact met de klant echter kwijt. Maar tegenwoordig is een-op-een massabereik dankzij sociale media realiteit geworden. Zegt Grad Conn, Experience & Marketing Officer bij Sprinklr, op Emerce Digital Marketing dat morgen van start gaat.
Bouwmarkt Praxis wil zijn onlangs gelanceerde AR rekenhulp voor vloeren ook voor andere doeleinden inzetten. Op Emerce Digital Marketing. dat donderdag virtueel van start gaat, noemt Erik Jan van Zwieten van Praxis zelfs de mogelijkheid om het aantal liters verf voor muren te kunnen bereken.
Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid.
Ethische consumenten willen informatie over waar een merk voor staat en hoe het zich gedraagt. Goede vormgeving helpt merken dat te laten zien.
Het cloudgebaseerde telecomplatform Sinch uit Zweden heeft 950 miljoen euro nieuw groeikapitaal aangetrokken via institutionele beleggers en zijn aandeelhouders.
Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.
Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.
Vijf nieuwe landen met in ieder land tien klanten. Kunnen je marketing automation tool en CRM-pakket dat aan? Problemen en de oplossingen van Hubspot.
De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?
Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten o.b.v. kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.
Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.
Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.
Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.