More stories

Online personaliseren voor B2B: makkelijker dan je denkt

B2B draait om persoonlijke relaties. Die zijn lastig op te schalen, maar digitaal mist de “personal touch”. Online personalisatie is echter niet moeilijk.

B2B Digital

Personaliseren kun je leren

Door goed te personaliseren kan de conversieratio een sprong maken en wie wil dat nou niet? Waar begin je en hoe pak je het goed aan?

B2B Digital
Premium

Emerce Digital Marketing: Een-op-een communiceren met massa’s

In de achttiende eeuw kende de winkelier de klant persoonlijk, met de komst van massamedia en zelfbediening raakten we het contact met de klant echter kwijt. Maar tegenwoordig is een-op-een massabereik dankzij sociale media realiteit geworden. Zegt Grad Conn, Experience & Marketing Officer bij Sprinklr, op Emerce Digital Marketing dat morgen van start gaat.

Customer Experience
Premium

Emerce Digital Marketing: Praxis wil zijn AR rekenhulp breder inzetten

Bouwmarkt Praxis wil zijn onlangs gelanceerde AR rekenhulp voor vloeren ook voor andere doeleinden inzetten. Op Emerce Digital Marketing. dat donderdag virtueel van start gaat, noemt Erik Jan van Zwieten van Praxis zelfs de mogelijkheid om het aantal liters verf voor muren te kunnen bereken.

Customer Experience

Messaging: onmisbaar kanaal in 2021

Messaging is populairder geworden door de lockdowns. Twee voorbeelden uit de praktijk tonen hoe messaging leidde tot grotere klanttevredenheid.

Marketing

Online transparantie bindt ethische consumenten

Ethische consumenten willen informatie over waar een merk voor staat en hoe het zich gedraagt. Goede vormgeving helpt merken dat te laten zien.

Sustainability
Premium

Sinch haalt miljard euro groeigeld op

Het cloudgebaseerde telecomplatform Sinch uit Zweden heeft 950 miljoen euro nieuw groeikapitaal aangetrokken via institutionele beleggers en zijn aandeelhouders.

Venture

Waarom één op de drie CRM-implementaties mislukt

Een goed CRM-platform kan zorgen voor groei en de klanttevredenheid borgen. Toch mislukt een groot deel van de CRM-implementaties.

HubSpot

Doe je voordeel met deze vijf lessen uit vijf jaar e-commerce

Hans Baakman zette een zeer succesvolle webshop met fietsproducten op. Vijf jaar praktijkervaring samengevat in vijf waardevolle lessen.

E-commerce

Kunnen je IT-tools je ambitieniveau eigenlijk wel bijbenen?

Vijf nieuwe landen met in ieder land tien klanten. Kunnen je marketing automation tool en CRM-pakket dat aan? Problemen en de oplossingen van Hubspot.

HubSpot

Zo bereik je Generatie Z – volgens Generatie Z

De wereld, groepen en menselijk gedrag verandert heel snel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?

B2B Digital

Empathie in e-commerce: het geheime wapen in ‘the next normal’

Het geheime wapen in conversational commerce – conversaties met klanten o.b.v. kunstmatige intelligentie en spraakherkenning – is empathie.

B2B Digital

Negen tips voor een succesvol verkoopgesprek

Een succesvol telefonisch verkoopgesprek is geen eenvoudige opgave. Negen tips voor meer succes: van voorbereiding via gespreksstrategie naar sale.

B2B Digital
Premium

CM.com breidt directie uit met een Chief Strategy Officer

Techbedrijf CM.com stelt Brian Manusama aan als Chief Strategy Officer. Met zijn expertise op het gebied van customerexperience moet hij helpen de buitenlandse groei versnellen.

Customer Experience

Waar komen mijn kwalitatieve leads vandaan? Koppelen van CRM of backend met Google Analytics

Om een beter beeld te krijgen waar de beste leads precies vandaan komen, kan het goed zijn je CRM of backend te koppelen met Google Analytics.

Online marketing