Maak van je merk een personality
Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.
Wat is dat toch met bepaalde merken? Dat je je ermee verbonden voelt. Op een bijna menselijke manier. Je favoriete merk als een vriend.
Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.
Mick Lodder en Joris de Bruijne lanceren vandaag hun alles-in-een e-mailmarketingdienst SOLVM. De oudgedienden zien dat e-mailmarketing voor het MKB nog te complex is en willen dat toegankelijker maken.
Bouwmarkt Praxis wil zijn onlangs gelanceerde AR rekenhulp voor vloeren ook voor andere doeleinden inzetten. Op Emerce Digital Marketing. dat donderdag virtueel van start gaat, noemt Erik Jan van Zwieten van Praxis zelfs de mogelijkheid om het aantal liters verf voor muren te kunnen bereken.
De fabrikant van babyvoeding Nutrilon begint een doorlopend loyaltyprogramma met Tikkie. Na iedere aankoop van een product scannen ouders het item. Na verloop van tijd kunnen ze via Tikkie geld terug ontvangen.
De helft van klanten die herhaalaankopen doen haken op een gegeven moment af. Met kunstmatige intelligentie kun je die klanten als het ware bij de les houden. Door in te schatten wanneer een volgende bestelling moet volgen. Zegt Sebastiaan Dalmeijer van Crunch Analytics bij Emerce E-Commerce.
Lees in dit whitepaper hoe je een solide, flexibel en toekomstvast loyaliteitsprogramma kunt bouwen.
Hoe kan je anno nu sneller groeien met online marketing? Een methode om snel de beste mogelijkheden te vinden in je eigen situatie.
Een subscription model biedt veel voordelen, maar het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je klanten middels subscriptions ook weet vast te houden.
De Customer Lifetime Value -formule is een mooi meetinstrument, maar staar je er niet blind op. Een sterke waardepropositie blijft uitgangspunt nummer 1.
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.
Voor klantcontact is telefonie is ook anno 2021 nog alive and kicking. Betrouwbaarheid, gemak en direct contact spelen bij klanten een grote rol.
Het beeld dat de klant van je heeft is een optelling van alle impressies op alle touchpoints. En juist marketeers kunnen die impressies optimaal regisseren.
De populaire app Stocard voor klantenkaarten kan in Nederland nu ook gebruikt worden om mobiele betalingen mee te verrichten.
Sinds december 2019 heeft Amazon 14 miljoen Amerikaanse Prime-leden toegevoegd, volgens schattingen van Consumer Intelligence Research Partners.