‘Google onder vuur, zoekgedrag verandert’
De hoogtijdagen van Google als dé informatieverschaffer zijn voorbij. De zoekmachine ondervindt concurrentie van AI-tools en social media.
De hoogtijdagen van Google als dé informatieverschaffer zijn voorbij. De zoekmachine ondervindt concurrentie van AI-tools en social media.
Nielsen is van plan de prestaties van TikTok-advertenties te meten op alle soorten schermen, inclusief mobiele apparaten en lineaire tv.
Ook de wereld van digital advertising verandert razendsnel door de opkomst van AI. Of het nu gaat om het creëren […]
De Accessibility Act van 2025 voelt als een ‘moetje’, terwijl toegankelijkheid ook een mooie manier is om je business te vergroten.
In deze video deelt Daniel Gebler inzichten over hoe Picnic een van de snelstgroeiende bedrijven in zijn vakgebied is geworden. […]
Ook de wereld van digitaal adverteren verandert razendsnel door de opkomst van AI. Of het nu gaat om het creëren van gepersonaliseerde advertenties of het lokaliseren van je boodschap, AI biedt enorme kansen. Zegt Tim Sommer, Country Manager Netherlands & Nordics bij Taboola, bij Emerce TV.
OpenAI overweegt advertenties te tonen in ChatGPT. Dat zegt de financieel directeur van het bedrijf. Concreet zijn die plannen nog niet.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert de eerste versie van standaarden voor in-store reclamecampagnes bij retailmedia.
Marco Louwerens sluit aan bij Southfields als Head of Content
Het in Parijs gevestigde marktonderzoeksbureau Ipsos is in gesprek over een mogelijke overname van Kantar Media, die zijn diensten in 60 landen aanbiedt.
Ondanks dat iedereen het over AI heeft, laat het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2024 zien dat AI nog niet breed […]
DPG Media doet momenteel een ‘zeer kleinschalige test’ met een ‘pay-or-okay’-model, waarmee gebruikers 4 euro per maand kunnen betalen om cookies te weigeren. Dat meldt Tweakers, zelf onderdeel van DPG,
Dutch Digital Agencies heeft een nieuwe portefeuillehouder voor de portefeuille kennis aangesteld. Duncan Borsboom, mede-oprichter van full service bureau Endeavour, mag vanaf heden het stokje overnemen van Pieter Aarts.
Drie afzonderlijke labels uit dezelfde Groningse bedrijvengroep, Pink Marketing, Pünktlich en Pexi, gaan op in een nieuwe organisatie met nieuwe naam.
Niet de online foodinfluencers zelf, maar hun publiek worden door merken ingezet bij een nieuwe propositie van influencer-agency House of Foodies.