Moderne marketing is lui geworden: 2025, het jaar om de creatieve impact terug te vinden
Dit is een uitnodiging om ons vakgebied nieuw leven in te blazen. Creëren we impact, of blijven we in drieletterige jargon kletsen?
Dit is een uitnodiging om ons vakgebied nieuw leven in te blazen. Creëren we impact, of blijven we in drieletterige jargon kletsen?
In deze video bespreken Frank Beke en Niek Oerlemans de uitdagingen en kansen die bedrijven tegenkomen bij de overgang van […]
Buitenreclamebedrijf Clear Channel blijft groeien en voegt Nijmegen toe. Daarmee bestrijkt het netwerk nu ruim 88 procent van de Nederlandse gemeenten.
Hoewel adverteren op Netflix in Nederland binnenkort pas mogelijk wordt, is het in veel landen al een succes.
In deze video vertelt Kevin Duijndam hoe KLM Royal Dutch Airlines de uitdagingen van de COVID-19-pandemie aanpakte en hoe deze […]
In deze video geeft Tom Cornelisse een openhartige kijk op de digitale marketingstrategie van Hunkemöller, een wereldwijd merk met 900 […]
Een samenwerking van voedingsbedrijf VanMoortele met De Nieuwe Zaak heeft geleid tot een verbetering van veertig procent in conversies. Frank Beke en Niek Oerlemans bespreken bij Emerce TV de uitdagingen en kansen die bedrijven tegenkomen bij de overgang van een traditionele naar een digitale organisatie.
KLM wil het potentieel van AI verder verkennen, niet alleen vanwege de innovatie, maar ook om zinvolle en positieve effecten voor klanten te creëren en reizen toegankelijker, leuker en persoonlijker te maken. Dat zegt VP Digital Marketing Kevin Duijndam bij Emerce TV.
Het Rijksmuseum vertelt het verhaal van 800 jaar Nederlandse geschiedenis. De wens (en de uitdaging): een bredere groep bereiken. Over deze campagne spreken we in Emerce TV met Nanet Beumer, hoofd digital, marketing en campagnes bij het Rijksmuseum.
‘We proberen de klant steeds beter te profileren.’ Dat zegt Tom Cornelisse in Emerce TV. Drie jaar geleden begon hij als Performance Marketing Manager bij Hunkemöller, waar hij de strategieën voor het aantrekken van verkeer naar de webshop leidt. Samen met zijn team ontwikkelt hij innovatieve plannen om de online aanwezigheid van Hunkemöller naar een hoger niveau te tillen.
Nieuwe Aziatische e-commercepartijen drijven de cpc-reclamebudgetten enorm op. Nederlandse marketeers strijden met hun peformancebudgetten om aandacht van een kleine groep. Tijd om, zo betoogt Redkiwi, om te schakelen naar merkreclame.
De beschikbaarheid, kwaliteit en toepassing van data blijft nog vaak onbenut binnen de marketingsector in Nederland. Dit blijkt uit het […]
Negen video-interviews met vakspecialisten uit de digitale marketingbranche, te bekijken wanneer je zelf wilt. Dat is hoe de jongste ‘season drop’ op Emerce TV over online marketing eruit ziet.
Dylan van der Heij neemt je in zijn video mee in de dynamiek van het verkopen van fashion items binnen […]