Zes nieuwe ontwikkelingen in het SEO landschap
Ik deel je mijn visie voor langetermijngroei met zes nieuwe ontwikkelingen in het SEO landschap.
Ik deel je mijn visie voor langetermijngroei met zes nieuwe ontwikkelingen in het SEO landschap.
De uitgaven op de internationale reclamemarkt groeien dit jaar met 9,5 procent tot iets boven de duizend miljard dollar. Over vijf jaar pakken pure-players 77 procent van alle budgetten.
Professionele user interfaces worden vaak enorm ondergewaardeerd. fresk.digital richt zich specifiek op het bieden van de digitale tools die professionals […]
Omnicom Group is in vergevorderde gesprekken om concurrent Interpublic Group te kopen. Wanneer de overname doorgaat, ontstaat ’s werelds grootste bureaugroep voor marketing en communicatie.
De hoogtijdagen van Google als dé informatieverschaffer zijn voorbij. De zoekmachine ondervindt concurrentie van AI-tools en social media.
Nielsen is van plan de prestaties van TikTok-advertenties te meten op alle soorten schermen, inclusief mobiele apparaten en lineaire tv.
Ook de wereld van digital advertising verandert razendsnel door de opkomst van AI. Of het nu gaat om het creëren […]
De Accessibility Act van 2025 voelt als een ‘moetje’, terwijl toegankelijkheid ook een mooie manier is om je business te vergroten.
In deze video deelt Daniel Gebler inzichten over hoe Picnic een van de snelstgroeiende bedrijven in zijn vakgebied is geworden. […]
Ook de wereld van digitaal adverteren verandert razendsnel door de opkomst van AI. Of het nu gaat om het creëren van gepersonaliseerde advertenties of het lokaliseren van je boodschap, AI biedt enorme kansen. Zegt Tim Sommer, Country Manager Netherlands & Nordics bij Taboola, bij Emerce TV.
OpenAI overweegt advertenties te tonen in ChatGPT. Dat zegt de financieel directeur van het bedrijf. Concreet zijn die plannen nog niet.
Een internationaal samenwerkingsverband van media- en retailspecialisten publiceert de eerste versie van standaarden voor in-store reclamecampagnes bij retailmedia.
Marco Louwerens sluit aan bij Southfields als Head of Content
Het in Parijs gevestigde marktonderzoeksbureau Ipsos is in gesprek over een mogelijke overname van Kantar Media, die zijn diensten in 60 landen aanbiedt.
Ondanks dat iedereen het over AI heeft, laat het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2024 zien dat AI nog niet breed […]