N=5 ontwikkelt vernieuwde positionering Simon Lévelt
Simon Lévelt, het koffie- en thee merk, bekend om haar premium biologische producten, is voor een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne een samenwerking aangegaan met N=5.
Simon Lévelt, het koffie- en thee merk, bekend om haar premium biologische producten, is voor een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne een samenwerking aangegaan met N=5.
Digitale marketingcampagnes worden vaak beoordeeld op basis van klikken en conversies. Dit doet echter geen recht aan de volledige impact van een campagne.
Convident, specialist in maatwerk WordPress-websites en online marketing, heeft stadsgenoot Smeedijzer Internet overgenomen. Smeedijzer heeft een sterke reputatie opgebouwd binnen het MKB en de overheid.
Jessica Jacobs wordt directeur Noord‑Europa bij marketingbureau Incubeta om de organisatie te stroomlijnen.
Het Belgische adtechbedrijf Proxistore heeft een reeks nieuwe klachten ingediend tegen de Amerikaanse zoekgigant. De start-up stapt daarnaast ook naar de Europese Commissie, meldt Datanews.
Digital specialist Snakeware bestaat 30 jaar en viert dat op 27 maart ‘groots’ in de Veemarkthal in Sneek. Wat ooit begon in een garage, is uitgegroeid tot een omvangrijk bureau dat digitale maatwerkoplossingen levert aan topklanten als Accell Group, Lucas Bols, DekaMarkt en Staatsbosbeheer.
Adverteren in de Google-zoekresultaten heeft maar op een beperkte doelgroep effect. Zeven op de tien Nederlanders zegt deze advertenties namelijk bewust over te slaan en dus alleen op organische resultaten te klikken. Wel is het voor bedrijven nog altijd van groot belang om bij de eerste tien zoekresultaten te staan. Een derde van de Nederlanders klikt namelijk vrijwel altijd op het eerste zoekresultaat. Een vergelijkbare groep komt zelfs nooit op de tweede pagina van Google, zo blijkt uit onderzoek van digital PR-bureau Tijd voor Publiciteit.
Technologische vooruitgang in retailmedia en het veranderende gedrag van consumenten zorgen voor nieuwe kansen om je doelgroep te bereiken.
Springbok agency heeft in België drie prijzen gewonnen voor de slimme inzet van marketing automation-systeem Selligent.
Vertaaldienst DeepL houdt in Nederland een reclamecampagne om zich gericht te profileren naar de veeleisende kantoormedewerker en ondernemer die kwaliteitsvertalingen verwacht van een AI.
Cybercriminelen hebben via de Google Play Store honderden apps verspreid die besmet zijn met de Vapor-malware. Hiermee konden ze een grootschalige advertentiefraude-campagne uitvoeren, die dagelijks leidde tot ongeveer 200 miljoen frauduleuze advertentiebiedingen.
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
De specialist in mobiele wallets Litecard opent zijn Europese hoofdkantoor in Rotterdam.
Influencer marketinguitgaven in de VS zijn sneller gegroeid dan verwacht. Een nieuw rapport van Emarketer verwacht dat de Amerikaanse influencer marketinguitgaven in 2025 meer dan 10 miljard dollar bedragen. Dat bedrag werd tot voor 2026 niet voor mogelijk gehouden.
De high-end markt evolueert door het veranderende koopgedrag van Gen Z en Millennials. Succesvolle merken spelen hierop in met hypergepersonaliseerde, authentieke en omnichannel strategieën. Ontdek hoe je relevant blijft in deze nieuwe realiteit.