Walmart koopt officieel Vizio voor 2,3 miljard dollar
Het grote Amerikaanse warenhuis Walmart heeft officieel aangekondigd dat het tv maker Vizio zal kopen voor 2,3 miljard dollar. Geruchten daarover circuleerden al langer.
Het grote Amerikaanse warenhuis Walmart heeft officieel aangekondigd dat het tv maker Vizio zal kopen voor 2,3 miljard dollar. Geruchten daarover circuleerden al langer.
Strategy Director John Meulemans vertrekt bij digitaal marketingbureau Endeavour. Hij zoekt nieuwe uitdaging in het opkomende domein dat influencermarketing en kunstmatige intelligentie combineert.
De Super Bowl was een daverend succes met hoge bezoekcijfers, zegt Twitter over zichzelf. Een externe analyse lijkt uit te wijzen dat 76 procent van het commerciële verkeer nep was.
Een inkijkje in hoe personalisatie bij een grote organisatie als de ANWB – prijswinnend – in de praktijk wordt gebracht. Een gesprek met Lisette Gouda.
Maar liefst 90 procent van de Belgische influencers geeft niet aan of ze worden betaald voor reclameboodschappen, blijkt uit een onderzoek van de economische inspectie.
Consistent je merk communiceren over meerdere kanalen is essentieel. Iedereen weet dat het belangrijk is: toch gaat het vaak mis. Hoe vermijd je dat?
Hillenaar Outdoor voegt wederom een nieuwe digitale reclamemast toe aan het portfolio. De locatie bevindt zich langs de A17 bij Roosendaal.
Ruim twee dozijn burgerrechtenorganisaties uit heel Europa vragen de EU-privacywaakhond op te treden tegen Facebooks poging om de GPDR op grote schaal te ondermijnen.
Digital Heroes gaat per 1 maart verder onder onder naam OrangeValley. Digital Heroes is al sinds 2023 onderdeel van OrangeValley Group en richt zich op het leveren van resultaatgerichte mediacampagnes met behulp van geavanceerde data-analyse.
Het grote Amerikaanse warenhuis Walmart voert naar verluidt gesprekken om tv fabrikant Vizio te kopen voor 2 miljard dollar. Het bedrijf ziet mogelijkheden voor detailmedia, reclame op schermen in zijn winkels.
Digitale technologie is verantwoordelijk voor 4 procent van de CO2-uitstoot. De reclamebranche vindt het van groot belang zijn activiteiten te verduurzamen. Het gat tussen wens en daad is echter groot.
Isabelle Dacz wordt per 1 april de nieuwe CEO van Publicis Groupe Nederland. Jacco ter Schegget verlaat de groep.
Adform kondigt vandaag aan dat het zich heeft aangesloten bij het Science Based Targets-initiatief (SBTi) van de Verenigde Naties.
De Nederlandse AI-startup Typetone heeft naar eigen zeggen de eerste digitale AI-marketingmedewerker gelanceerd. Ze heet Sarah en is ingesteld als content marketeer.
Chocoladefabrikant Milka begint in Nederland een campagne waarbij de artiest Snelle met behulp van een AI-generator duizenden persoonlijke liedjes maakt. […]