Nominaties van de Dutch Interactive Awards 2024 bekend
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2024 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2024 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
Kanaaleigenaren op Telegram die ten minste 1000 abonnees hebben, kunnen voortaan geld verdienen met advertenties die in hun kanalen worden getoond. Het bedrijf beloont gebruikers met zogenoemde Toncoins op de TON Blockchain die op elk moment kunnen worden uitbetaald.
De Nederlandse retailmediamarkt zal volgens insiders binnen enkele jaren 750 miljoen euro waard zijn. De focus ligt nu vooral op performancemarketing maar ook voor branding zijn er kansen. Daarnaast zullen non-endemic adverteerders de markt vaker betreden (met producten of diensten die niet in het assortiment van de retailer zitten).
Dit rapport analyseert de ontwikkelingen op de Nederlandse markt voor retailmedia in 2024 en benoemt de belangrijkste spelers, marktveranderingen en […]
De rebranding van T-Mobile naar Odido pakt goed uit voor het telecombedrijf. De merk-KPI’s liggen hoger en het bedrijf heeft er meer klanten door gekregen.
Tv maker Jort Kelder heeft in hoger beroep een tegen Google gewonnen. Het gerechtshof in Amsterdam oordeelt dat Google te weinig heeft gedaan om nepadvertenties met de beeltenis van Kelder te weren.
Viktor van der Wijk start per 2 april als managing director bij mediabureau UM. Hij volgt daarmee Carolien van ’t […]
Data: de wereld van marketing draait er steeds meer om. Maar meer data is niet altijd beter. Kleinere bedrijven hebben voordelen die grote spelers ontberen.
Friends of Search 2024 bracht professionals samen om inzichten, vernieuwende strategieën en toekomstige ontwikkelingen te verkennen.
Influencerplatform The Cirqle begint een partnerprogramma voor media- en marketingbureaus. Bovendien koppelt het Nederlandse bedrijf met Youtube en Shopify.
Marketeers bij webwinkels werken praktisch allemaal op dezelfde manier en dat is toevallig net de praktijk die Google steeds minder waardeert. “Stop daarmee”, betoogt Chantal Smink. “Claim een autoriteit.”
Tijdens Friends of Search 2024 zijn de winnaars van de Friends of Search Awards 2024 bekendgemaakt. In de categorie ‘Beste SEA’ (PPC) ging Shampoo Bars er met de overwinning vandoor. In de categorie ‘Beste SEO’ versloeg HEMA de concurrentie.
Sage+Archer zal voortaan verder gaan onder de naam Vistar Media. Naast het inkoopplatform voor digital out-of-home (DOOH), biedt het nu ook een supply-side platform en lokale ondersteuning voor buitenreclame-exploitanten in Europa.
Fietsretailer Bike Totaal, onderdeel van Dynamo Retail Group, heeft na een proef van drie maanden gekozen om ook voor de lange termijn samen te gaan werken met mediacommerce-bureau M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop.
Terug van nooit helemaal weggeweest: Online advertenties op sociale media en zoekmachines beloven gouden bergen als je aandelen of crypto’s investeert. Met als lokkertje: een Bekende Nederlander die dagelijks tot wel 6000 euro per dag verdient, met slechts een inleg van 250 euro. Wie toehapt wordt plat gebeld, gemaild en onder druk gezet om nog meer geld te storten.