Slim inhaken op sportevenementen kan voor grote VTR- en CTR-uplift zorgen
Relevantie en context zijn belangrijk voor een succesvolle advertentie. Inhaken op sportevenementen is daarvan een uitstekend voorbeeld.
Relevantie en context zijn belangrijk voor een succesvolle advertentie. Inhaken op sportevenementen is daarvan een uitstekend voorbeeld.
Reclamecookies werken niet meer op één procent van de Chrome-browsers vanaf januari 2024. In de tweede helft van dat jaar schakelt Google helemaal over op een ander reclamesysteem, als het niet tegenzit althans.
Hoe speel je als organisatie in op de uitdagingen van een wereld zonder third-party cookies? Server-side tracking lijkt de beste papieren te hebben.
Hoe werkt een headless systeem in de praktijk? Past headless binnen jouw organisatie? In deze video geeft Roel van Alebeek het antwoord.
Wees je ervan bewust dat feestdagcampagnes op marketplaces in eerste instantie niet altijd winstgevend zullen lijken.
Adobe zegt dat de beschuldigingen van de Stichting Data Bescherming Nederland (SDBN) zijn gebaseerd op een misverstand. De stichting kondigde vandaag een rechtszaak aan omdat het bedrijf ‘enorme hoeveelheden persoonsgegevens’ zou verzamelen via onder meer de websites van KPN, ABP, Beter Horen en zelfs de Belastingdienst, en via mobiele apps van onder andere Marktplaats en Buienradar. De claimstichting eist namens alle Nederlandse internetgebruikers een schadevergoeding.
GfK biedt een nieuwe manier van campagnemeten aan waarbij gekeken wordt hoeveel en welke mensen bereikt zijn op basis van 350 achtergrondkenmerken.
Geautomatiseerde nieuwsbrieven komen in talloze varianten: als je de juiste data hebt kun je gepersonaliseerde (maar niet eenzijdige) informatie bieden.
Stichting Data Bescherming Nederland (SDBN) sleept Adobe voor de rechter. Het bedrijf verzamelt enorme hoeveelheden persoonsgegevens via onder meer de websites van KPN, ABP, Beter Horen en zelfs de Belastingdienst, en via mobiele apps van onder andere Marktplaats en Buienradar. De claimstichting eist namens alle Nederlandse internetgebruikers een schadevergoeding.
Boels is één van de grootste specialisten in het verhuren van bouwmateriaal, gereedschappen en machines in Europa. Hands-on, een snelle 24/7 service en bereidheid om nét die extra stap te zetten, dat kenmerkt de Boels mentaliteit. Met 840.000 verhuuritems was het noodzakelijk om de digitalisering een tandje hoger te schalen, vertelt Bjørn Kreijen, Group Director Digital & E-commerce bij Boels, bij Emerce TV.
Huisman bouwt vanuit de haven van Rotterdam reusachtige installaties voor de maritieme sector, zoals enorme kranen, hijswerk om windturbines mee te installeren en pijplegsystemen. Ze zijn wereldwijd actief en erkend als innovator in de markt. Om de dienstverlening aan hun klanten verder te optimaliseren, ontwikkelde Huisman samen met Fenego een digitaal klantportaal als ultiem verlengstuk van hun reeds hoogwaardige klantenondersteuning. Maaike de Rover is program manager digitalisatie bij Huisman Equipment legt bij Emerce TV uit hoe dat is zijn werk is gegaan.
Stel je een wereld voor waarin klantinteracties vloeiend, relevant en naadloos zijn. Een wereld waarin elk digitaal touchpoint van je merk is afgestemd op de behoeften en verlangens van je (potentiële) klant. Digital Experience Platforms, ofwel DXP, moeten deze belofte mogelijk maken.
Een CMS is het fundament van marketing, sales en de customer experience. Maar wat is het beste content management systeem? En past het bij de toepassingen en de bedrijfsdoelstellingen?
AI gaat veranderen hoe zoekmachines werken. Behalve de interne algoritmes verandert ook de presentatie van de resultaten: snippets worden belangrijker.
Minder uitgeven aan reclame en toch betere conversies realiseren. Daar komen steeds meer bedrijven noodgedwongen achter, meestal tot hun genoegen.