WeTransfer dropt unieke interactieve muziekvideoclip
WeTransfer uit Amsterdam heeft middels een promotievideo voor de muziekproducers Jungle een visueel en interactief verrassende clip gemaakt.
WeTransfer uit Amsterdam heeft middels een promotievideo voor de muziekproducers Jungle een visueel en interactief verrassende clip gemaakt.
De Spotler Group neemt Shopping Minds over, een cloud customer data platform dat gerichte omnichannel winkelervaringen moet bieden.
Actieve Twitteraars buiten de VS kunnen nu ook geld verdienen aan hun inspanningen op het netwerk dat zijn naam verandert in X.
Brancheverenigingen VIA en MWG willen per 1 september 2023 fuseren en samen verder te gaan onder de naam van VIA.
Snapchat en B2B marketing lijken n eerste instantie geen match, maar het team van Brafton benadrukt in deze infographic voordelen van Snapchat, een platform met 383 miljoen dagelijkse actieve gebruikers.
Je merk vertegenwoordigt waarde: maar hoeveel? Met een mix van meetmethodes kwantificeer je die waarde zodat je betere strategische beslissingen kunt nemen.
Salesforce zal de prijzen voor sommige van zijn cloud- en marketingtools vanaf augustus met gemiddeld 9 procent verhogen.
Je zou verwachten dat na de publicatie van het populaire onderzoeksrapport over inclusieve advertentiepraktijken op YouTube, adverteerders massaal waren overgestapt op […]
Rob Overduin wordt de nieuwe voorzitter/directeur van NIMA, beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales.
Met de nieuwe regels van de ACM, is het als CRO marketeer belangrijk om ethische strategieën te gebruiken die voldoen aan de regelgeving.
Familiepark Madurodam kiest Somention als nieuw social media bureau. De partijen zullen samen aan de slag gaan om de veelzijdigheid van het miniatuurpark op de kaart te zetten met behulp van sociale media.
Reclamegroep Publicis Groupe groeide organisch met 7,1 procent in het tweede kwartaal, wat de bureaugroep ertoe aanzette zijn verwachtingen voor het hele jaar te verhogen.
GX, specialist in digital marketing software en diensten, voegt zich bij digitale bureau Happy Horizon. Met de toetreding voegt de bureaugroep naar eigen zeggen direct flinke slagkracht toe aan diens proposities.
Per 1 september zal Jeroen Beeke aantreden als Managing Director Digital OmnicomMediaGroup Nederland. Hij komt vanuit OMD waar hij sinds 2019 de leiding had over de digitale vloer van OMD.
Marloes Posthuma wordt directeur van De Reclame Fabriek. Posthuma, die sinds 2018 werkzaam is bij het bureau, zal samen met oprichters Erik van de Kleut en Marieke de Koning de directie vormen.