Wonderland sluit aan bij groep Triple en code d’azur
Wonderland, gespecialiseerd in merkidentiteit en experience design, sluit zich aan bij de internationale bureaugroep die in 2022 is opgericht door Triple en code d’azur.
Wonderland, gespecialiseerd in merkidentiteit en experience design, sluit zich aan bij de internationale bureaugroep die in 2022 is opgericht door Triple en code d’azur.
HEMA lanceert in samenwerking met social technology agency Gospooky een speciale kledingcollectie op social gaming platform Roblox. HEMA is daarmee het eerste Nederlandse merk dat Roblox inzet binnen een marketingcampagne.
Schiphol heeft allerlei interessante mogelijkheden voor adverteerders, mits je een duidelijke doelstelling kiest en je rekening houdt met de context.
X, voorheen Twitter, zal stoppen met het aanbieden van advertenties die gebruikers aanmoedigen om adverteerders rechtstreeks vanaf hun eigen tijdlijn te volgen.
YouTube gaat gebruikers dwingen om adblockers uit te schakelen of om een betaald YouTube Premium-abonnement zonder reclame te nemen. In plaats van een reclame krijgen gebruikers dertig of zestig seconden een klokje in beeld waarbij ze actie kunnen ondernemen.
Twee jaar na de overname door marketingbedrijf Shopsuite krijgt Fashionchick een nieuw uiterlijk en een andere opzet.
OHRA wil gemak en de menselijke maat in zijn contact met klanten. Dat betekent: soms informatie via de app, soms gewoon bellen als dat fijner is.
Ben je op zoek naar meer websiteverkeer van lokale zoekers op Google? Het team van Ronkot deelt zijn lokale SEO-tips in deze infographic. 46 procent van alle zoekvragen hebben een lokaal karakter. Meer dan de helft van de gebruikers gebruikt hiervoor een smartphone en bedrijven die worden gevonden krijgen vaak nog dezelfde dag bezoek.
Het verlaten van third-party data en de focus op first-party data zorgen dat de potentie van second-party data vaak vergeten wordt.
Albert Heijn biedt klanten vanaf deze zomer de mogelijkheid om de Bonusfolder te ontvangen via WhatsApp. De eerste klanten konden zich al vanaf 19 juli aanmelden en nu is de dienst landelijk aangekondigd. Daarmee is Albert Heijn de eerste supermarkt in Nederland die de wekelijkse aanbiedingen via WhatsApp verspreidt.
Belangenorganisatie IAB Europe werkt met de media- en reclamemarkt aan standaarden voor een betrekkelijk nieuwe vorm van internetreclame: retailmedia. Dat is reclameruimte bij de virtuele schappen van grotere webwinkels.
De reclametarieven bij YouTube, Instagram en Facebook staan onder druk. Niet omdat er geen interesse is, maar omdat de techpartijen hun inventory aanzienlijk hebben kunnen vergroten.
Het team van Giraffe Social Media heeft een lijst samengesteld van negen veelvoorkomende Instagram fouten die merken maken. Zoals: een profielfoto gebruiken die niet schaalbaar is, je best presterende berichten (niet telkens) opnieuw proberen en oproepen tot acties niet opnemen in je berichten.
Retailmedia in de praktijk brengen kan ingewikkeld zijn: je hebt de juist winkel nodig, evenals planning, investeringen en organisatorische aanpassingen.
De cultuur is verschoven van geïsoleerde ervaringen naar de samenhang tussen de maatschappij en de interesses van mensen, en dat moet in het hart van onze campagnes staan.