’Over Ons’ gaat niet alleen over jou
De ‘over ons’ pagina gaat niet over jou. Hij gaat over je klanten en bezoekers. Leer snel de do’s en dont’s van de ‘over ons’ pagina.
De ‘over ons’ pagina gaat niet over jou. Hij gaat over je klanten en bezoekers. Leer snel de do’s en dont’s van de ‘over ons’ pagina.
Albert Heijn heeft woensdag de website Ah.nl vernieuwd. De site wordt gekenmerkt door een strakke vormgeving en een overzichtelijkere navigatie.
Facebook blijft de gemoederen bezighouden, ook gisteren op Emerce Facebook Conference in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Een constante in alle discussies was misschien wel de frustratie over het organische bereik, waardoor bedrijven meer marketingkosten moeten maken om hun publiek aan te spreken. De foto’s zijn van Peter Boer.
Reisorganisatie TUI gaat de komende tijd meer nadruk leggen op social care. Dat vertelde Dave Verzijl van Arke Reizen gisteren op The Facebook Conference in Amsterdam. Het bedrijf garandeert een respons binnen een uur, en dat vierentwintig uur per etmaal.
De Staatsloterij zet Facebook met name in voor merkbekendheid. Dat vertelde online manager Reena Sewbaks op de Facebook Conference in Amsterdam. De Staatsloterij zit al sinds 2010 op Facebook, maar pas de laatste jaren wordt het medium ook echt als marketingkanaal ingezet.
Alle organisaties willen iets bereiken met Social Media. Meestal is één persoon hiervoor verantwoordelijk. Maar hoeveel tijd en energie er ook […]
Sunweb lanceert een nieuwe website, geschikt voor ieder scherm. Bijna de helft van alle bezoekers bekijkt de website van Sunweb al via een tablet of smartphone. Waar voorheen een vakantie nog vaak op een computer werd geboekt, ziet de reisorganisatie dit jaar ook dat meer dan 17 procent van haar klanten al via een tablet of smartphone een vakantie boekt.
Marketingbureau Yourzine opent begin volgend jaar kantoren in Engeland en België. “We volgen onze klanten”, zegt directeur Michiel van Riemsdijk, die zijn omzet dit jaar met de helft heeft zien groeien.
Ongeveer 47 procent van de Amerikaanse online consumenten hebben aankopen gedaan op basis van aanbevelingen op Pinterest. Dus hoe zorg je er voor dat meer kopers je Pinterest-pagina bezoeken? Deze infographic geeft enkele tips: Promoot je pagina’s via Twitter of Facebook. Organiseer een wedstrijd. En achterhaal wat gebruikers zoal van je pagina delen.
Zoekmachine Google heeft nu ook mogelijkheden om informatie te geven over games. Als u via Google informatie zoekt over een game, krijgt u aan de rechterkant van het scherm een kader, ook wel Knowledge Graph geheten, met de belangrijkste informatie over het computerspel.
Een klein jaar na zijn aantreden is directeur Govert van Eerde al weer vertrokken als directeur van Tradedoubler in Nederland.
Betrokken fans worden betrokken klanten, dat is de wens van ieder merk. Prénatal heeft op Facebook dagelijks opvallend veel interactie met haar doelgroep. Met name op maandagen schieten de betrokkenheidspercentages de lucht in. Evelien Riupassa vertelt op Facebook Conference, morgen in Amsterdam, over de waarde van engagement en de sociale strategie van het bekende babymerk.
De eigenzinnige reissite Eliza was here steekt vandaag de site in het nieuw. De grafische en functionele vernieuwing moet tot meer herhaalbezoeken leiden en de site minder afhankelijk maken van massacommunicatie.
De belangstelling voor marketing automation is sterk gestegen, zo blijkt uit een studie van TrustRadius. Het bedrijf constateert dat er vaker wordt gezocht naar de term.
De Nederlandse recensiesite voor golfbanen Leadingcourses breidt uit met weer twee buitenlandse gelokaliseerde versies van zijn site: Noors en Deens.