Hoe maak je social media ‘business as usual’?
Veel bedrijven worstelen met het implementeren van social media binnen de bedrijfsmuren. Multinational IBM heeft daar inmiddels de nodige learnings mee opgedaan.
Veel bedrijven worstelen met het implementeren van social media binnen de bedrijfsmuren. Multinational IBM heeft daar inmiddels de nodige learnings mee opgedaan.
Bedrijven willen hun websites nauwer vervlechten met social media en CRM-systemen. Dat duidt erop, dat ze meer van hun klanten willen leren om hen gerichter te kunnen bedienen.
De consumentenbond waarschuwt voor telefonische phishing, waarbij criminelen pogen om (bank)gegevens via de telefoon ontfutselen.
Investeringsbedrijf Andreessen Horowitz vangt 78 miljoen euro voor haar aandeel in Instagram bij de verkoop aan Facebook. En dat voor een investering van nog geen 250.000 dollar.
Tegen eind 2007 zullen de West-Europese banken en verzekeringsbedrijven 3,2 miljard dollar investeren in call center-technologie. Dat voorspelt marktanalist IDC.