Welke commerciële kansen biedt de metaverse?
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.
Omdat de metaverse nog in de kinderschoenen staat is het juist nu interessant om er als merk mee aan de slag te gaan.
Rotterdam en Amsterdam zijn een CameraNU.nl-winkel rijker. Daarmee breidt het online bedrijf zijn dienstverlening verder uit en heeft het nu acht fysieke winkels.
Ondanks dat de e-commerce volwassen is geworden, zijn er nog steeds valkuilen die e-commerce ondernemers kunnen omzeilen. Wie meer omzet […]
Bij goede videomarketing maak je keuzes over je doelgroep, je distributiestrategie en welke videoformats je inzet, om zo het meeste uit je video’s te halen.
The HERD doet niet aan fuseren of overnames, maar brengt gespecialiseerde ondernemingen bijeen in een digital & creative agency collective.
Supermarktketen Jumbo brengt een bezorgabonnement uit waarmee klanten gratis hun boodschappen kunnen laten bezorgen.
Online advertenties helpen marktaandeel te verwerven in je online verkoop. Maar je kunt zulke advertenties ook inzetten om je offline verkoop te stimuleren.
Een felle brand heeft gisterenavond laat het complete distributiecentrum van Picnic in Almelo verwoest.
Live sales is een techniek die in veel verschillende branches wat op kan leveren. Een aantal voorbeelden tonen aan wat live sales kan betekenen voor KPI’s.
De eerste explosieve groei bij flitsbezorgers is achter de rug. Sinds begin 2022 vlakken de cijfers af, zo laten transactiecijfers aan ABN AMRO zien.
De detailhandel blijft zeker nog een jaar problemen houden met bevoorrading. Het Duitse wetenschappelijk instituut ifo hoort dat driekwart van de winkeliers leveringsproblemen ondervindt.
Iedereen weet dat third-party cookies gaan verdwijnen maar er wordt nog te weinig gedaan. We moeten nu aan ‘privacy first’ werken. Mét consumenten.
De algoritmes van Google veranderen regelmatig. Hoe zorg je dat je SEO-vriendelijke teksten schrijft? Checklists voor een goede SEO-tekst anno 2022.
Instagram gebruikt meerdere algoritmes die belangrijk zijn. Behalve veel verschillen, zijn er ook veel overeenkomsten tussen deze algoritmes.
Gemakkelijke, snelle en veilige betalingen vergroten de kans op een hogere omzet door minder verlaten online winkelmandjes.