Til je advertenties naar een hoger niveau met Google Studio
Met het aanleveren van afbeeldingen, een logo en wat scherpe teksten maakt Google in een mum van tijd een advertentie. Kleine moeite, maar valt het wel op?
Met het aanleveren van afbeeldingen, een logo en wat scherpe teksten maakt Google in een mum van tijd een advertentie. Kleine moeite, maar valt het wel op?
Klantcontact moet gebruiksvriendelijk én efficiënt en goedkoop. ‘Speech-to-text’ en ‘text-to-speech’ bieden een oplossing die beide factoren in beeld houdt.
Sierradenverkoper Lucardi heeft stevige Europese ambities. “We zijn nu nog echt een Nederlandse speler, maar willen in veel Europese landen aanwezig zijn,” vertelt marketingdirecteur Jolanda Ravenek in de videocollectie Emerce Retail, die vanaf donderdag live gaat.
Flitsbezorger Gorillas stapt af in België en parkeert de fiets definitief. Nog voor het einde van deze maand worden de activiteiten opgerold. Er wordt nog bekeken of een derde partij de activiteiten wil overnemen.
Stijl, overtuiging en signatuur ontbreken in een digitale wereld waarin het model van de gebruiker heerst en resulteert in digitale homogeniteit.
Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.
Hyperpersonalisatie is een mooie aanvulling voor de toekomst waarbij we ons richten op ‘cookieloos’ adverteren.
Het kon niet uitblijven: marketplaces kregen tijdens de lockdowns als een van de eerste online kanalen flink de wind in de zeilen, maar worden ook hard geraakt nu de samenleving weer open is. En dat vraagt om een aanpassing van strategie, stellen kenners. Want groeikansen zijn er nog steeds. Daarom een blik op de markt en enkele ‘minder ontdekte’ marktplaatsen die kansen bieden.
Een blog alleen als je tijd en moeite besteedt aan kwaliteit. Korte teksten zijn bij Google’s algoritme niet populair en op flutinhoud knappen je lezers af.
Lucardi Juwelier is de grootste juweliersketen in Nederland. Inmiddels zetten ze ook de eerste stappen in België en Duitsland. Samen met gastspreker Jolanda Ravenek duikt Emerce op 23 juni de diepte in: het zal gaan over exponentiële groei, branding, retouren en marketplaces.
Het bedrijfsleven schreeuwt om frisse ideeën. Tegelijk vinden bedrijven het uitdagend om creativiteit de ruimte te geven. Hoe slaag je erin beiden te doen?
De fysieke winkel blijkt nog steeds de meest gebruikte informatiebron bij de aanschaf van een e-bike. De fysieke winkel wordt vooral gebruikt om de fietsen te bekijken en te testen. Dat blijkt uit onderzoek van GfK.
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Met behulp van een headless CMS, gecombineerd met een e-commerce-setup, heeft het Duitse messenbedrijf Wüsthof zijn merk in korte tijd weten op te schalen.
Bax Music heeft een vestiging in Brugge geopend. De winkel is gelegen aan de rand van het historisch centrum van de stad en direct naast muziekschool Metronoom. Samen met Antwerpen is dit het tweede Belgische filiaal van de webshop, die in totaal nu zes fysieke vestigingen heeft.