Waarom merken een mening moeten hebben
Wat klanten van merken verwachten is de afgelopen decennia flink veranderd. Je positioneert je als merk niet alleen op de markt maar ook in de maatschappij.
Wat klanten van merken verwachten is de afgelopen decennia flink veranderd. Je positioneert je als merk niet alleen op de markt maar ook in de maatschappij.
Een soepele omnichannel-ervaring is een goed begin, maar écht klantvriendelijk zijn is steeds belangrijkere om klanten te behouden.
Klanten van de HEMA hoeven niet meer per se naar de balie om hun aankopen bij de kassa te betalen. De winkelketen experimenteert met ambulante kassa’s: software op Android-telefoons van personeel dat door de winkel loopt.
Verschillende software tools kunnen, in combinatie met GA4, tot diepgaande inzichten over het gedrag van je doelgroep leiden.
Voor het eerst sinds lange tijd was de online omzet in Nederland weer wat hoger, 5 procent hoger dan in juli 2021.
Naar aanleiding van een overzichtsartikel over veertig jaar onderzoek naar klantbeleving: een model met de factoren die klantervaringen vormgeven.
Nog geen jaar na de eerste zaak in Düsseldorf opent Coolblue tweede zijn eerste winkel in Duitsland, in het centrum van Essen.
De Nederlandse verkoper van Apple-apparatuur Amac ziet de online omzet over het eerste half jaar van 2022 behoorlijk dalen, van 54 naar 39 miljoen euro.
Hoe kun je als organisatie je verhaal zo goed mogelijk vertellen en zorgen dat nieuw talent binnenkomt? Samenwerking tussen recruiter en de marketeer.
Met data houd je klanten tevreden en kun je groeien. Maar de datahoeveelheid neemt toe en privacyregels worden scherper. Hoe zien marketeers de uitdagingen?
Nee moeten verkopen omdat een van je kanalen geen voorraad meer heeft? Dat verkom je met een slim Order Management Systeem en allocatieregels.
Ondanks een wettelijke verplichting sinds 1 juli kan er in België nog niet overal in winkels elektronisch betaald worden. Er zouden al 103 inbreuken zijn gemeld, schrijft de VRT.
In het tweede kwartaal van 2022 was de online omzet van de detailhandel 10 procent lager dan een jaar eerder. Dat meldt het CBS dinsdag.
Organisaties worden nog steeds gephisht. Er zijn processen, controles en technologieën die kunnen helpen om het risico te verkleinen.
Nominaties voor de Experimentation Culture Awards geven inzicht in wat de belangrijkste pijlers zijn onder een groeiende experimenteercultuur.