Contextual advertising: 17% meer awareness voor Blokker
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
In de week van 9 tot en met 15 mei 2022 vindt de eerste landelijke Week van de Stenen Winkel plaats. Een initiatief om de lokale stenen winkel in het zonnetje te zetten en aandacht te creëren voor de waarde van deze winkels bij de consument.
Hoe doen Europese webwinkels het op het gebied van duurzaamheid en verantwoord ondernemen? En wat vertellen ze daar hun klanten over? De stand van zaken.
Alléén verkoop van spullen is geen winnende strategie meer voor grote bedrijven. Is retailmedia straks voor iedereen nodig om winstgevend te blijven?
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Investeringsmaatschappij Egeria Group neemt de resterende aandelen in online houthandel Gadero over van de oprichter.
Ga voor betere klantervaringen, want hoe tevredener klanten zijn, hoe eerder ze zullen terugkeren. Hoe zorg je daarvoor? Met gepersonaliseerde content.
De grote steden van Walcheren krijgen binnen een nieuwe supermarkt erbij in de vorm van Picnic.
Omnichannel klantenservice is hot. Organisaties willen meerdere kanalen eenvoudig kunnen gebruiken. Er zijn veel goede opties, maar hoe kies je de juiste?
Retailmedia wordt steeds belangrijker. Hoe pak je het aan als je als bedrijf zelf ook advertenties van anderen op je site wilt gaan plaatsen?
De van oorsprong Turkse flitsbezorger Getir haalt 768 miljoen dollar venture capital op in een ronde die het bedrijf waardeert op 11,8 miljard dollar.
Data kunnen zorgen voor een efficiënter warehouse én voor nauwkeurige voorspellingen over bijvoorbeeld de orderstromen. Hoe kun je al die data gebruiken?
Het mkb kent al veel uitdagingen, maar juist nu kunnen mkb-bedrijven een grote slag slaan door in te zetten op digitalisatie. Vijf tips voor snel resultaat.
Werken met gestresste pakketbezorgers is op deze krappe arbeidsmarkt niet slim. Zorg daarom voor de best mogelijke werkomstandigheden voor je bezorgers.
Als je als bedrijf een nieuwe Coolblue wil zijn, ga je voorbij aan je eigen identiteit en klanten. En juist dat is het startpunt voor excellente CX.