Het GARM-framework en hoe je als adverteerder ‘brand suitability’ waarborgt
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.
Dankzij het GARM-framework kunnen merken de stap van brand safety naar brand suitability beter maken, waardoor gericht geadverteerd kan blijven worden.
Van verandermanagement krijgen veel mensen de kriebels. Vijf stappen om verandering in een organisatie op een pragmatische manier door te voeren.
Wanneer en wat shoppen Nederlandse consumenten het meest online? En voldoen webwinkels wel aan hun verwachtingen?
De online omzet was in februari 24,7 procent lager dan in februari 2021. Webwinkels hebben 8,7 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), kromp met 39,9 procent. In februari 2021 groeide de online omzet met bijna 104 procent.
Amazon blijft zoeken naar manieren om zich in de fysieke winkelstraten te manifesteren. Tientallen algemene winkels gingen dicht. Nieuwe kledingwinkels gaan open.
D2C naast B2B kan conflicten opleveren met resellers. Uit angst daarvoor beginnen sommige bedrijven überhaupt niet aan D2C. Hoe pak je zulke problemen aan?
Waarom persoonsgegevens bewaren? Met Self-Sovereign Identity kunnen mensen online hun identiteit aantonen zonder de gegevens uit handen te geven.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Mississippi Ventures, het investeringsfonds van Jumbo-familie Van Eerd, neemt een financieel belang in flitsbezorger Gorillas.
Het is een uitdaging om te zorgen dat marketingstrategieën relevant en niet-storend zijn. Voor Blokker bracht contextueel adverteren goede resultaten.
In de week van 9 tot en met 15 mei 2022 vindt de eerste landelijke Week van de Stenen Winkel plaats. Een initiatief om de lokale stenen winkel in het zonnetje te zetten en aandacht te creëren voor de waarde van deze winkels bij de consument.
Hoe doen Europese webwinkels het op het gebied van duurzaamheid en verantwoord ondernemen? En wat vertellen ze daar hun klanten over? De stand van zaken.
Alléén verkoop van spullen is geen winnende strategie meer voor grote bedrijven. Is retailmedia straks voor iedereen nodig om winstgevend te blijven?
De afgelopen jaren zijn consumenten massaal overgestapt op digitale platformen. Behaal voordeel door in te spelen op deze vijf CX-gedragstrends.
Investeringsmaatschappij Egeria Group neemt de resterende aandelen in online houthandel Gadero over van de oprichter.