Zes pijnpunten bij e-commerceplatforms waar MACH de oplossing voor kan zijn
Kan je alles-in-één commerceplatform de groei van je bedrijf niet meer aan? Een MACH-architectuur kan de oplossing zijn.
Kan je alles-in-één commerceplatform de groei van je bedrijf niet meer aan? Een MACH-architectuur kan de oplossing zijn.
De online omzet was in april 19,1 procent lager dan in april 2021. Webwinkels hebben 15,3 procent minder omgezet. De online omzet van winkels waarvan de verkoop via het internet een nevenactiviteit is (multi-channelers), kromp met 22,9 procent.
Automatisering in e-mailmarketing geeft risico op gemakzucht. Je bent immers niet de enige die mailt. Hoe zorg je dat je campagne zich blijft onderscheiden?
Wil je een goede producttekst schrijven? Daar zijn een paar handige trucs voor. Volg deze tips en vergroot de kans op verkoop.
Duurzame pakketbezorging wordt steeds belangrijker. Deliverymanagementsoftware maakt zulke informatie inzichtelijk zodat je groene keuzes kunt maken.
Nieuwe AVG-boeteregels op komst: boetes voor bedrijven bij overtreding van de AVG worden binnen de EU gelijk getrokken. Wat houden de nieuwe normen in?
Consumenten kopen tegenwoordig online en rechtstreeks bij producenten. D2C is een mooie kans om je ‘brand awareness’ te vergroten en data te verzamelen.
Grote martech-suites zijn hun beloften niet nagekomen. De échte revolutie zit in de combinatie van ‘native’ geïntegreerde ‘public cloud’-componenten.
Je kunt binnen Google Ads zelf campagne-experimenten opzetten. Lees hier stap voor stap hoe je dat aanpakt en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Blokker krijgt afhaalpunten van online winkel Ochama en wil daarmee meer voetverkeer naar zijn winkels opwekken.
De Belgische Apple Premium Reseller Lab9 neemt voor een onbekend bedrag vijftien Switch-winkels over. Een 100-tal medewerkers van Switch gaat mee. Het aantal winkels van Lab9 Stores stijgt zo van 11 naar 26.
Een advertentie op een verkeerde plek kan enorme gevolgen hebben voor je merk. Denk dus nauwkeurig na over de context waarin je advertenties laat plaatsen.
Om ‘pivot’s en koerswijzigingen te verdedigen is het goed om het ‘waarom’, ‘hoe’ en ‘wat’ van een innovatie duidelijk voor ogen te hebben.
E-mailmarketing: het meten van de resultaten wordt moeilijker. De ‘open rate’ is minder betrouwbaar geworden. Kijk daarom ook naar deze vier andere metrics.
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een duidelijk plan.