Vijf learnings over de markt van rich media-advertenties
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.
In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.
Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord
Verandering blijft en is een constante factor in het bedrijfsleven. Wanneer bedrijven worden geconfronteerd met uitzonderlijke gebeurtenissen moeten ze snel schakelen om tools, systemen, processen en strategie bij te sturen waar nodig. Alle grote crises veranderen dingen op korte en vervolgens op lange termijn. Bedrijfsmanagement in onzekere tijden is een kunst. Houd de controle over contant geld en de financiële status van je bedrijf. Luister naar medewerkers, klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Communiceren is de sleutel tot succes. Wees eerlijk en transparant voor zover mogelijk. Denk anders, zodat uw bedrijf klaar is voor succes wanneer de crisis voorbij is.
Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]
Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.
Experimenteren is ontzettend belangrijk. Toch is het begrijpelijk dat niet iedereen direct zo gemotiveerd is om wat nieuws te proberen.
Ondernemen is vooruitkijken. Ook in deze vreemde en onzekere tijden waar we nu midden inzitten is het daarom belangrijk om naar de periode na de coronacrisis te kijken.
De voormalig marketingdirecteur van Exact Software gaat aan de slag bij CM.com als CMO, een positie die daar nog niet bestond.
Voor veel bedrijven is het extra aanpoten nu hun fysieke ‘loket’ wegvalt. Onder meer retailers, reisbedrijven en autoverhuurders vallen deels stil.
Vaak krijgen we binnen Google Ads te maken met automatisch afgekeurde advertenties. Dit gebeurt om verschillende redenen.
De twaalfde uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live!
De coronacrisis vraagt veel aanpassingsvermogen, ook bij contentmarketeers. 21 marketeers delen hun tips en inspiratie voor de juiste content in deze bizarre tijd.
Als je website (of die van je klant) bestaat uit vele YouTube video’s, dan wil je graag weten hoe deze worden bekeken.
Wanneer je branding consistent en makkelijk te herkennen is, voelen je klanten zich sneller aangetrokken tot je merk.