More stories

Vijf learnings over de markt van rich media-advertenties

Meer aandacht voor informatievoorziening en standaardisering maken de online advertising-markt nóg toegankelijker.

Online advertising

Een spoedcursus Google Analytics om (nog) meer uit je website te halen

In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en maximaal te benutten.

Analytics

Waarom conversie optimalisatie je bedrijf gaat laten groeien 

Conversie optimalisatie, CRO, Growth Hacking, data-gedreven werken, geef het een naam. Je hebt er vast en zeker eerder van gehoord

Conversie

Houd je vast aan deze handvatten voor bedrijfsmanagement in onzekere tijden

Verandering blijft en is een constante factor in het bedrijfsleven. Wanneer bedrijven worden geconfronteerd met uitzonderlijke gebeurtenissen moeten ze snel schakelen om tools, systemen, processen en strategie bij te sturen waar nodig. Alle grote crises veranderen dingen op korte en vervolgens op lange termijn. Bedrijfsmanagement in onzekere tijden is een kunst. Houd de controle over contant geld en de financiële status van je bedrijf.  Luister naar medewerkers, klanten, aandeelhouders en andere belanghebbenden. Communiceren is de sleutel tot succes. Wees eerlijk en transparant voor zover mogelijk. Denk anders, zodat uw bedrijf klaar is voor succes wanneer de crisis voorbij is.

B2B Digital

Products-as-a-Service als accelerator voor de circulaire economie

Geen betere tijd dan nu voor producenten om hun verdienmodel onder de loep te nemen. Tijdens deze crisis kunnen bedrijven […]

Strategy

Waarom je Facebook-advertenties niet werken (en hoe je ze wél winstgevend kunt maken)

Facebook staat bekend als het bedrijf dat wereldwijd de meeste data genereert. Deze data stellen ze ook voor andere bedrijven beschikbaar op hun advertentieplatform.

Online advertising

Omgaan met weerstand: wat te doen met mensen die geen zin hebben?

Experimenteren is ontzettend belangrijk. Toch is het begrijpelijk dat niet iedereen direct zo gemotiveerd is om wat nieuws te proberen.

Innovatie

De impact van het coronavirus op de fusie- en overnamemarkt

Ondernemen is vooruitkijken. Ook in deze vreemde en onzekere tijden waar we nu midden inzitten is het daarom belangrijk om naar de periode na de coronacrisis te kijken.

Strategy
Premium

Mark Appel CMO van CM.com

De voormalig marketingdirecteur van Exact Software gaat aan de slag bij CM.com als CMO, een positie die daar nog niet bestond.

Venture

Fysieke winkel tijdelijk moeten sluiten? Heb juist nu oog voor trouwe klanten

Voor veel bedrijven is het extra aanpoten nu hun fysieke ‘loket’ wegvalt. Onder meer retailers, reisbedrijven en autoverhuurders vallen deels stil.

Customer Service

Google Beleidsbeheerder: krijg sneller onterecht afgekeurde advertenties weer goedgekeurd

Vaak krijgen we binnen Google Ads te maken met automatisch afgekeurde advertenties. Dit gebeurt om verschillende redenen.

Online advertising

Merkexpert Marc Oosterhout: ‘Marketing wordt ondergeschikt aan reputatie en communicatie’

De twaalfde uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live!

Venture

Wat is de impact van de coronacrisis op contentmarketing? Zo gaan contentmarketeers ermee om

De coronacrisis vraagt veel aanpassingsvermogen, ook bij contentmarketeers. 21 marketeers delen hun tips en inspiratie voor de juiste content in deze bizarre tijd.

Contentmarketing

YouTube data doorsturen naar Google Analytics in vier stappen

Als je website (of die van je klant) bestaat uit vele YouTube video’s, dan wil je graag weten hoe deze worden bekeken.

Analytics

Succesvolle brand awareness: de impact van kleurgebruik

Wanneer je branding consistent en makkelijk te herkennen is, voelen je klanten zich sneller aangetrokken tot je merk.

Online marketing