More stories

De impact van het coronavirus op de fusie- en overnamemarkt

Ondernemen is vooruitkijken. Ook in deze vreemde en onzekere tijden waar we nu midden inzitten is het daarom belangrijk om naar de periode na de coronacrisis te kijken.

Strategy
Premium

Mark Appel CMO van CM.com

De voormalig marketingdirecteur van Exact Software gaat aan de slag bij CM.com als CMO, een positie die daar nog niet bestond.

Venture

Fysieke winkel tijdelijk moeten sluiten? Heb juist nu oog voor trouwe klanten

Voor veel bedrijven is het extra aanpoten nu hun fysieke ‘loket’ wegvalt. Onder meer retailers, reisbedrijven en autoverhuurders vallen deels stil.

Customer Service

Google Beleidsbeheerder: krijg sneller onterecht afgekeurde advertenties weer goedgekeurd

Vaak krijgen we binnen Google Ads te maken met automatisch afgekeurde advertenties. Dit gebeurt om verschillende redenen.

Online advertising

Merkexpert Marc Oosterhout: ‘Marketing wordt ondergeschikt aan reputatie en communicatie’

De twaalfde uitzending van de podcast over bijzondere merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live!

Venture

Wat is de impact van de coronacrisis op contentmarketing? Zo gaan contentmarketeers ermee om

De coronacrisis vraagt veel aanpassingsvermogen, ook bij contentmarketeers. 21 marketeers delen hun tips en inspiratie voor de juiste content in deze bizarre tijd.

Contentmarketing

YouTube data doorsturen naar Google Analytics in vier stappen

Als je website (of die van je klant) bestaat uit vele YouTube video’s, dan wil je graag weten hoe deze worden bekeken.

Analytics

Succesvolle brand awareness: de impact van kleurgebruik

Wanneer je branding consistent en makkelijk te herkennen is, voelen je klanten zich sneller aangetrokken tot je merk.

Online marketing

Video conference call: zeven tips voor productief, professioneel en ‘on brand’ videobellen

Hoe voer je video conference calls vanuit huis op een manier die je merk uitdraagt en ondersteunt? Zeven tips om helemaal ‘on brand’ te blijven.

Coronacrisis

Profielverrijking nog beter inzetten voor e-mailmarketing kan ook dynamisch

Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]

E-mailmarketing

Hoe Aanhangwagendirect.nl de voortdurende veranderingen in Google opvangt met slimme e-mailmarketing

Net zoals het algoritme, verandert ook de layout van de Google, continu. Maandelijks verschijnen er nieuwe elementen. Hoe blijf je bij?

E-mailmarketing
Premium

Het is tijd om te investeren in verantwoorde AI

Artificial intelligence (AI) stelt steeds meer organisaties in staat om hun data optimaal te benutten en bedrijfsprocessen te automatiseren.

Artificial Intelligence

De meerwaarde van een UX Designer binnen CRO

Als UX designer ben ik onderdeel van een team samen met psychologen, analisten en strategen.

Digital Design

Cloud: vier sleutels tot een succesvolle implementatie

De cloud heeft een revolutie teweeggebracht in de wereld van technologie, industrieën getransformeerd en bestaande traditionele infrastructuren overbodig gemaakt.

Cloud

De geheimen van een effectieve A/B-test

Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en optimaal te benutten. Een effectieve A/B-test kan helpen om je conversieratio te verhogen. Maar, waar begin je?

Online marketing