Profielverrijking nog beter inzetten voor e-mailmarketing kan ook dynamisch
Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]
Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]
Net zoals het algoritme, verandert ook de layout van de Google, continu. Maandelijks verschijnen er nieuwe elementen. Hoe blijf je bij?
Artificial intelligence (AI) stelt steeds meer organisaties in staat om hun data optimaal te benutten en bedrijfsprocessen te automatiseren.
Als UX designer ben ik onderdeel van een team samen met psychologen, analisten en strategen.
De cloud heeft een revolutie teweeggebracht in de wereld van technologie, industrieën getransformeerd en bestaande traditionele infrastructuren overbodig gemaakt.
Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en optimaal te benutten. Een effectieve A/B-test kan helpen om je conversieratio te verhogen. Maar, waar begin je?
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Zijn de SEO trends die je vandaag de dag tegenkomt nog wel nieuw en zijn ze pas van toepassing in 2020? Nee.
In het buitenland heeft Google for Jobs zich al laten horen en sinds januari 2020 is Google for Jobs ook in Nederland de recruitmentmarkt flink door elkaar aan het schudden.
In economisch uitdagende tijden is het des te belangrijker om concreet te maken welke bijdrage innovatie levert. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn. Structuur en de juiste verdeling van investeringen geven houvast.
Meer resultaat halen met interactieve e-mail wordt de nieuwe realiteit! Het is zaak om te verrassen met mooie, creatieve en doeltreffende e-mailcampagnes.
Terwijl een groot deel van ons land zucht en steunt onder de effecten van het coronavirus, zijn er ook ondernemers die er wel bij varen. Zij profiteren van het feit dat mensen noodgedwongen thuis zitten, van huis uit moeten werken, hun kinderen bezig moeten houden en niet meer zelf de straat op gaan op maaltijden of andere pakketjes zelf op te halen. Dat is fijn, maar voelt soms ook raar. Meer bij Top Names.
Het feit dat grote platformen de aandacht winnen, heeft grote gevolgen voor het nut van (merk)websites en apps. Want welke rol spelen die nog?
Heeft je bedrijf een website? In de ideale wereld trek je van meet af aan de volle aandacht van je […]
Data gebruiken om marketinguitingen te personaliseren is niets nieuws, maar hyperpersonalisatie helpt merken wél om data op een geavanceerde en effectievere manier te gebruiken.