De onmisbare waarde van Integrated Testing – deel II
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.
Zijn de SEO trends die je vandaag de dag tegenkomt nog wel nieuw en zijn ze pas van toepassing in 2020? Nee.
In het buitenland heeft Google for Jobs zich al laten horen en sinds januari 2020 is Google for Jobs ook in Nederland de recruitmentmarkt flink door elkaar aan het schudden.
In economisch uitdagende tijden is het des te belangrijker om concreet te maken welke bijdrage innovatie levert. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn. Structuur en de juiste verdeling van investeringen geven houvast.
Meer resultaat halen met interactieve e-mail wordt de nieuwe realiteit! Het is zaak om te verrassen met mooie, creatieve en doeltreffende e-mailcampagnes.
Terwijl een groot deel van ons land zucht en steunt onder de effecten van het coronavirus, zijn er ook ondernemers die er wel bij varen. Zij profiteren van het feit dat mensen noodgedwongen thuis zitten, van huis uit moeten werken, hun kinderen bezig moeten houden en niet meer zelf de straat op gaan op maaltijden of andere pakketjes zelf op te halen. Dat is fijn, maar voelt soms ook raar. Meer bij Top Names.
Het feit dat grote platformen de aandacht winnen, heeft grote gevolgen voor het nut van (merk)websites en apps. Want welke rol spelen die nog?
Heeft je bedrijf een website? In de ideale wereld trek je van meet af aan de volle aandacht van je […]
Data gebruiken om marketinguitingen te personaliseren is niets nieuws, maar hyperpersonalisatie helpt merken wél om data op een geavanceerde en effectievere manier te gebruiken.
Wie zijn onze klanten, wie van hen is nieuw en welke dreigen weg te lopen? Wie moet ik daarover informeren en hoe vaak? Het zijn nog steeds alledaagse vragen van een marketeer.
De meeste grote steden in de wereld worstelen met mobiliteit.
Overal om ons heen zien we mooie, indrukwekkende en spontane initiatieven om de coronacrisis te bestrijden.
De ontwikkelingen in ons huidige dynamische social media landschap vliegen ons om de oren en zo ook de komst en mogelijkheden van (nieuwe) kanalen.
Volgens een artikel van Edinger in de Harvard Business Review, mislukt een derde van alle CRM-projecten. Hij beweert zelfs 90% als je kijkt naar de waarde voor de business.
Veel organisaties zitten vast in oude patronen. Een gemiste kans, want waar energie zit om te veranderen, moet die omarmd worden in plaats van in de kiem gesmoord.