More stories

Profielverrijking nog beter inzetten voor e-mailmarketing kan ook dynamisch

Wie de profielen in zijn e-maildatabase wil verrijken ontkomt er niet aan om daar in eerste instantie een campagne voor […]

E-mailmarketing

Hoe Aanhangwagendirect.nl de voortdurende veranderingen in Google opvangt met slimme e-mailmarketing

Net zoals het algoritme, verandert ook de layout van de Google, continu. Maandelijks verschijnen er nieuwe elementen. Hoe blijf je bij?

E-mailmarketing
Premium

Het is tijd om te investeren in verantwoorde AI

Artificial intelligence (AI) stelt steeds meer organisaties in staat om hun data optimaal te benutten en bedrijfsprocessen te automatiseren.

Artificial Intelligence

De meerwaarde van een UX Designer binnen CRO

Als UX designer ben ik onderdeel van een team samen met psychologen, analisten en strategen.

Digital Design

Cloud: vier sleutels tot een succesvolle implementatie

De cloud heeft een revolutie teweeggebracht in de wereld van technologie, industrieën getransformeerd en bestaande traditionele infrastructuren overbodig gemaakt.

Cloud

De geheimen van een effectieve A/B-test

Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak deze te optimaliseren en optimaal te benutten. Een effectieve A/B-test kan helpen om je conversieratio te verhogen. Maar, waar begin je?

Online marketing

De onmisbare waarde van Integrated Testing – deel II

Voor marketeers zijn client-side A/B testing tools als Optimizely, Google Optimize, VWO, etc. belangrijke middelen om een website data-driven te optimaliseren.

Online marketing

SEO: hoe blijf je relevant voor je doelgroep?

Zijn de SEO trends die je vandaag de dag tegenkomt nog wel nieuw en zijn ze pas van toepassing in 2020? Nee.

SEO

Google for Jobs: heilige graal of grote bedreiging

In het buitenland heeft Google for Jobs zich al laten horen en sinds januari 2020 is Google for Jobs ook in Nederland de recruitmentmarkt flink door elkaar aan het schudden.

Recruitment

Innovatie vraagt om discipline 

In economisch uitdagende tijden is het des te belangrijker om concreet te maken welke bijdrage innovatie levert. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn. Structuur en de juiste verdeling van investeringen geven houvast.

Strategy

Manieren om meer resultaat te halen met interactieve e-mail

Meer resultaat halen met interactieve e-mail  wordt de nieuwe realiteit! Het is zaak om te verrassen met mooie, creatieve en doeltreffende e-mailcampagnes.

E-mailmarketing

Ondernemen in corona-tijden: ‘Het huidige succes voelt ook ongemakkelijk’

Terwijl een groot deel van ons land zucht en steunt onder de effecten van het coronavirus, zijn er ook ondernemers die er wel bij varen. Zij profiteren van het feit dat mensen noodgedwongen thuis zitten, van huis uit moeten werken, hun kinderen bezig moeten houden en niet meer zelf de straat op gaan op maaltijden of andere pakketjes zelf op te halen. Dat is fijn, maar voelt soms ook raar. Meer bij Top Names.

Coronacrisis

Model voor digitale klantervaring is stuk: (merk)website en app staan niet meer centraal 

Het feit dat grote platformen de aandacht winnen, heeft grote gevolgen voor het nut van (merk)websites en apps. Want welke rol spelen die nog?

Customer Experience

Rode tomaten planten: Zo trek je de aandacht van online bezoekers

Heeft je bedrijf een website? In de ideale wereld trek je van meet af aan de volle aandacht van je […]

Customer Engagement
Premium

Hoe deep learning helpt bij hyper-gepersonaliseerde advertising

Data gebruiken om marketinguitingen te personaliseren is niets nieuws, maar hyperpersonalisatie helpt merken wél om data op een geavanceerde en effectievere manier te gebruiken.

Online advertising