De nominaties voor de Webby Awards, de Oscars van het web, zijn binnen
Ze zijn er weer: de Webby Awards! Afgelopen week werden de nominaties voor de 24e editie van deze prestigieuze prijsuitreiking bekend gemaakt.
Ze zijn er weer: de Webby Awards! Afgelopen week werden de nominaties voor de 24e editie van deze prestigieuze prijsuitreiking bekend gemaakt.
Van de een op de andere dag zijn we een stuk minder mobiel geworden. Waar de ene dag nog de auto, de fiets, het openbaar vervoer en het vliegtuig ons van A naar B brachten, ontmoeten we elkaar nu vooral online.
Waar de maatschappij een aantal werken geleden nog hoop had dat alles weer normaal zou zijn, is inmiddels gebleken dat de oude normaal weg is.
AutoVeiling.nl lanceert een B2B handelsplatform met vaste handelsprijzen. Het nieuwe handelsplatform komt achter de inlog voor uitsluitend RDW erkende bedrijven.
Workshops zijn op zijn tijd uiterst nuttig. Misschien nu nog wel meer! Deze tijd vraagt om het opdoen van nieuwe ideeën, maar dan op afstand.
Verandering en het digitale tijdperk zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De technologische innovaties, productlanceringen en software-updates volgen elkaar in razend tempo op. Voor bedrijven is ‘bijblijven’ niet genoeg, ze moeten voorop lopen. Echter zijn niet alle bedrijven geboren sprinters en is het niet altijd makkelijk om klantervaringen in hetzelfde tempo te optimaliseren als de wereld rond ons heen. Dit eBook biedt je handvatten en praktische tips voor conversie- en customer experience optimalisatie in het digitale tijdperk.
Iedereen is online. We videobellen wat af en handen schudden zit er voorlopig niet meer in. Des te belangrijker is het om na te denken hoe je online overkomt! Het medium hiervoor bij uitstek is natuurlijk LinkedIn, het zakelijke social netwerk dat al sinds 2002 zorgt voor online verbinding. In dit artikel vind je 5 up-to-date strategieën om op te blijven vallen in je eigen netwerk op LinkedIn. Pen je mee?
Nieuwe SaaS-toepassingen om conversie te verhogen dienen zich in rap tempo aan. En voor wie nog geen webwinkel heeft, is dit een uitgelezen tijd om er een te lanceren
Als contentmarketeer of copywriter ben je altijd op zoek naar nieuwe onderwerpen om over te schrijven.
De wereld staat in brand, hele branches zijn tot stilstand gekomen. De eerste reactie is om direct te snijden in het marketing- en mediabudget. Maar is dat wel zo slim?
Het is allemaal nog vrij onvoorspelbaar, maar het lijkt aannemelijk dat deze crisis een ingrijpende invloed zal hebben op onze manier van werken.
In dit artikel buigen we ons over de automotive industrie, waar een aantal fundamentele nieuwe trends te verkennen zijn.
Google roept dat third-party cookies in 2022 niet meer bestaan en wat betreft Apple zijn ze al dood. Meten is weten, ook binnen de online marketing.
In dit laatste deel lees je hoe Integrated Testing deze beperkingen wegneemt en meer mogelijkheden biedt om elke aanpassing op de website te valideren.
Hoe blijf jij in deze uitdagende periode vooroplopen? In tijden waarin we zijn aangewezen op digitale kanalen, is het zaak […]